Hormonspiral

SF100808

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Noen Som har hatt/har det? Jeg fikk satt inn for over en mnd siden, kjente litt stikkinger nedentil, og kjenner jo trådene nesten utom? Trenger liksom ikke i d hele tatt oppi for å kjenne de... Kan spiral ramle ut? Eller er dette vanlig?

Jeg kjenner ikke trådene. Men mener hun klippet dem litt korte.
Skal tilbake på kontroll etter 3-4 mnd for å sjekke at den sitter på plass. Og ja, den kan falle ut, men det er sjelden.
Dersom du er usikker på om den sitter der den skal ville jeg gått til legen/GU for å fått det sjekket :)

Spiralen kan ikke ramle ut om den sitter riktig siden "vingene" må brettes inn for å dra den ut, men jeg ville nok bedt om at de klipte trådene kortere ja.

Kan vel ramle ut, eller bli trukket - hvis du tar feil tråd hvis du skal trekke ut en tampong. (Man skal vel unngå tampong pga dette?)
Jeg fikk uansett klipt mine helt korte hos gynekologen, da mannen kjente de veldig godt når vi hadde sex og syntes det var litt ekkelt :p

Hadd ramlet ut halvt ja! Så d går ann.. Noe kropper støter den fra seg... Så d var 1600,- ut av vinduet gitt..

Hadd ramlet ut halvt ja! Så d går ann.. Noe kropper støter den fra seg... Så d var 1600,- ut av vinduet gitt..
:-O

Sjekket de om den var satt ordentlig i da? Hos meg sjekket de med UL når se satte den inn da hun sa at det skjer at den blir satt feil.

Legen hadde skrevet at den hadde blitt satt inn riktig og ukomplisert. Mn ikke noe ul...

Æsj, så irriterende da! Legen min tar heller ikke ul når spiralen er satt inn. Men den forrige satt likevel riktig i 3 år uten problemer.

Back
Topp