Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må være det greie med spiral, at en kan fort bli gravid.Med nr. 2 hadde jeg positiv test 14 dager etter at jeg tok ut hormonspiral.
Jeg brukte ett år etter å ha tatt ut spiralen... Måtte til slutt få hjelp for å få til denne spiren! Kan vel ikke skylde på spiralen, men første barn satt på første forsøk og hadde aldri plager før! ;-) Tror ikke det er en fasit... Har dessuten hørt at det kan ta lang tid etter spiral...?!Ja det må være det greie med spiral, at en kan fort bli gravid.
Nei, det er nok ingen fasit da. Er vel ulikt fra person til person. Godt det klaffet nå for deg daJeg brukte ett år etter å ha tatt ut spiralen... Måtte til slutt få hjelp for å få til denne spiren! Kan vel ikke skylde på spiralen, men første barn satt på første forsøk og hadde aldri plager før! ;-) Tror ikke det er en fasit... Har dessuten hørt at det kan ta lang tid etter spiral...?!

Ja, var veldig glad da jeg fikk litt hjelp og det gikkNei, det er nok ingen fasit da. Er vel ulikt fra person til person. Godt det klaffet nå for deg da![]()