Hormonspiral

baby27

Glad i forumet
MAI 2013
Noen av dere som har det? Erfaring? Skal sitte inn på fredag, hvis jeg tør da


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror den fungerer fint :)... På andre enn meg :p hatt to og begge har kroppen støtt fra seg :p og spiral nr 1 blødde eg mye i 6 mnd i strekk. Men eg og min kropp er håpløs med alt som heter prevansjon :) har hørt andre som e super fornøyd med den :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hatt kobber. Skal ha på nytt. Hvis det er selve innsettelsen duvtwnker på, så er det vel det samme som med kobber. Hvis det er hormoner, så kan jeg ikke hjelpe deg. ;) var ikke vondt å sette inn iallfall.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror den fungerer fint :)... På andre enn meg :p hatt to og begge har kroppen støtt fra seg :p og spiral nr 1 blødde eg mye i 6 mnd i strekk. Men eg og min kropp er håpløs med alt som heter prevansjon :) har hørt andre som e super fornøyd med den :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er sånn som deg..heeelt håpløs med prevensjon. Alltid noe som går gale..er bare redd for å blø i all evighet. Vil ha masse sex og ikke bli gravid, redd for å få bivirkninger


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er sånn som deg..heeelt håpløs med prevensjon. Alltid noe som går gale..er bare redd for å blø i all evighet. Vil ha masse sex og ikke bli gravid, redd for å få bivirkninger


Sent from my iPhone using BV Forum

Har du henta ut spiralen? Om ikke hadde eg anbefalt seg p-staven. Den funker. Ingen mens og den sitter som et skudd :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Henta ut? Har aldri prøvd spiral. Hadde nok tar p stav, men skal bli gravid igjen om ca 1 år igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde hormonspiral mellom storesøster og lillebror. Fungerte helt perfekt i mitt tilfelle, men begynte plutselig å blø en del etter 3 år, så da fjernet jeg den. Ellers fantastisk. Slepper å tenker på piller osv. Merker jo ikke at den er der. Ellers var jeg fri for mensen de tre årene før jeg tok den ut. Var litt ubehagelig å sette den inn, men gikk fort.. Tok noen paracet før jeg satt den da det er vanlig med menssmerter noen timer etterpå :) Vurderer å sette inn ny, men ikke komt så langt endå :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Henta ut? Har aldri prøvd spiral. Hadde nok tar p stav, men skal bli gravid igjen om ca 1 år igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, tenkte om du allerede hadde henta den ut fra apoteket :p p-staven kan og fjernes lett. Den varer bare i 3 år.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp