Hormonspiral

CarrieA

Blir kjent med forumet
Fått det idag, aldri hatt det før. Litt ubehagelig å sette inn, men kanskje mest vondt for lommeboka for den kosta nesten 1200,- pluss 240,- hos legen. Hvis den sitter i 5 år, er det ikke så ille. Noen som har noen erfaringer å dele? Bivirkninger? Vektøkning? Etc?

Jeg har hatt den i 2uker nå, så ikke så mye erfaring ennå. Men veldig fornøyd så langt, har hatt litt småblødninger noen dager. Ikke gått opp i vekt så langt, krysser fingrene for at det ikke skjer;)

Keg har hatt min en uke nå. Og har hatt den en gang før. Er veldig fornøyd til tross for at jeg ble gravid utenfor livmoren sist. Er veldog få bivirkninger med den bortsett fra at du ofte kam få gravidefølelsen av og til. Blir litt småkvalm og slikt rundt forventet mens. Og ofte mister man mensen helt med h.spiral

Er litt skeptisk til hormonspiral.. Så jeg tørr rett og slett ikke å sette inn det.. Venter heller til jeg er ferdig med å amme, så begynner jeg på p-piller i stedet.. Eller så får gubben trå til litt ;) :P

Hadde noen mnd. Fikk syk pms og svigninger- endte nesten i skilsmisse..klarte ikke holde ut i egen kropp, noe av d verste jeg har vært med på! Mista helt bakkekontakt..fikk tilslutt fjerna den og ble meg selv igjen.så ble det baby istedet:) ellers mista jeg mens med spiralen. D var jo ok!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jeg fikk satt inn hormonspiral for 3 uker siden og har hatt små blødninger hele tiden. Håper det gir seg etterhvert ellers synes jeg at jeg har brukt mye penger på prevansjon jeg ikke orker å bruke..

Hadde hormonspiral etter forrige graviditet. Hadde noen småblødninger en gang i blandt, men aldri mye. Så det var veldig deilig når jeg slapp å ta en pille hver dag eller tenke på noen annen form for prevansjon. Den satt i, og skapte ingen problemer.

Back
Topp