hormonspiral

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Noen som har erfaringer? Kan man se den tråden som henger i spiralen godt? Og kjenner man at det er noe inni der?
 
Den er nok vamskelig å se men du kan kjenne den. Ikke noe ubehagelig eller noe men du kjenner at trådene så vidt stikker utenfor livmorhalsen. Hverken jeg eller sambo kjente noe til det noen gang
 
Har bare positive ting å si om den. Verken såg eller kjente trådene [:D]
Absolutt å anbefale [:)]
 
Er og kjempe fornøyd med hormon spiralen. Sherrifen kjennte visst nok ingenting til den[:D]
Eg mistet alle blødninger var kjempe herlig å ikkje tenke på tanterød.
Anbefales[:)]
 
Ikke hatt hormonspiral,men kobberspiral...
Hadde en del problemer med at trådene stakk,både meg og kællen- selv om de var klippa korte!
Men er sikkert verdt å prøve...Bare tenk på at kroppen tar til seg hormoner annerledes enn før graviditet,så kan være du ikke "tåler" hormonene i spiralen![8|]
 
vet ikke hva jeg skal si om hormonspiralen jeg...satte den inn i august og jeg blør FORTSATT!!!!er så drittlei av å blø!!!!!men den fungerer jo til det den skal,men mulig jeg ikke tåler den...vet ikke.
 
Eg blødde ein del i begynnelsen, trur faktisk eg blødde i nesten 3 mnd til og fra, men så da det ga seg, forsvant tanta helt. Du får prøve å holde ut litt til....
 
Jeg aner ikke, men er det ikke vondt å få satt den inn? Er ikke så glad i å skreve for legene jeg, så jeg står nok over..
 
Back
Topp