Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen med erfaring med hormonspiral og opplevd fullstendig fraværende sexlyst?!!!
Har hatt spiralen inne i fire måneder nå og er sikker på at ballene til min stakkars mann snart subber i bakken...
I tillegg er det jo blitt regne saharaørknen der nede...
Da får man dra fram glidekremen og rett og slett ha sex.
Jo mer sex man har jo mer sex vil man ha..
Prøv å hiss hverandre opp en hel dag.
Hormonspiralen kan ha noe med det å gjøre ja,hormonene i kroppen er de samme som andre prevensjonspreparat,og jeg reagerte som bare søren på de..
Derfor har jeg kobberspiral.
all hormon-prevensjon kan påvirke sexlyst og tørre slimhinner. men som oftest vil spiral eller p-ring ha mindre hormoner enn f.eks. p-pille, siden de er "lokale". så spørs om du bør kutte ut hormoner...
Hei:) jeg ville tatt den ut igjen.... Fikk selv satt inn hormonspiral etter fødsel (2009) og tok den ut mars i år. Da har jeg hatt null sexlyst i nesten 3 år, smurt med østrogenkrem fordi jeg ble tørr og sår. Har nå begynt på p-pille igjen. Merket bedring med en gang jeg tok den ut, selv om jeg ikke føler jeg er på " gammelt nivå" ang sexlyst enda. Men regner med at det vil stabilisere seg:)
Jeg kan ikke si jeg blir påvirket på den måten av min, men har generelt ikke så veldig høy sexlyst akkurat. Det har vel mye med meg selv å gjøre, har sånne komplekser for kroppen min. Ikke syns jeg sambo er så flink til å gjøre tilnærminger heller, så det blir som regel bare når jeg har lyst. :p