Hormonspiral & menssmerter

Trulte74

Forumet er livet
Jeg fikk hormonspiral for en måneds tid siden. Fikk mensen nå for et par dager siden og har noen sinnsyke menssmerter nå. Hadde jeg hatt stor mage nå hadde jeg bedt samboern kjøre meg på føden, skikkeli vondt nå!!
Noen flere som har vært borti det?

Ikke meningen å skremme deg altså...dette er sjeldent men...

jeg hadde stoooore smerter, hver gang jeg hadde eggløsning.
merket også at det "stakk" under samleie, og etterpå kunne det være dritvondt..
Var til legen maaaaange ganger og klaget min nød, men ble bare bedt om å ta det med ro (???)...
ble rett og slett føyset av og følte meg som en hypokonder...

Men etter nesten 2 år (!!), orket jeg ikke mer og byttet til en kvinnelig kjempekoselig lege, og ba henne få ut dritten, for nå orket jeg ikke mere.... Hun prøvde, men da viste det seg at den var GRODD FAST!!!! Måtte på sykehuset og få den ut, og det var helt forferdelig....svimte rett av!!

Tror IKKE det har grodd fast med deg etter bare en mnd....men vær litt obs likevell om det fortsetter....
Anbefaler ingen å gå så lenge når det var sååååå ubehagelig! Be heller legen din om å sjekke orntlig om den er satt skikkelig inn og sånn!

Go bedring til deg da!!!!!

Hmmm....  det hørtes ikke bra ut. Jeg har slik i armen og jeg kjenner ingen smerter. Når mensen kommer ( de ytterst små blødningene jeg har ) så kjenner jeg at det blir litt tungt, men ikke noe vondt. Hadde sjekket det ut hadde jeg vært deg. Just in case !!
Klem

Uff,ikke no særlig...
Selv hadde jeg kobberspiral- og det var helt grusomt,iallefall da mensen meldte sin ankomst...
Hadde konstante smerter ved lang mens og eggeløsning!
Så den gikk ut etter 2 mens runder- så kan jo kanskje vente en måneds tid å se!?
Masse lykke til- håper det går seg til![;)]

Jeg får prøve en mensrunde til å se hvordan det går [;)] Skal til legen av andre grunner denne uka og gir det seg ikke får jeg vel ta det opp med han.

Back
Topp