Hormonspiral *litt ekle detaljer*

Sjakkruta

Tobarnsmamma <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Jeg satt inn hormonspiral 17.des. Siden har jeg jevnt (nesten daglig) blødd litt gammelt blod. Sånn (lyse)brunt. Lukter ikke spesielt godt... Er det normalt? Hvor lenge skal man evt forvente å gå sånn?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Gynekologen min sa at det kan gå opptil 6 mnd før det stabiliserer seg.

Normalt.

Jeg satte inn 8 oktober, og den første uka kom det ikke noe. Så blødde jeg i fem uker. Noen dager med brunt innimellom der.

Så opphold et par uker, så på igjen osv.

Gått ca tre mnd nå og gyn sa det kunne ta opptil 6 mnd før det stabiliserte seg.

Jeg blødde slik i over et år :wtf:

Jeg hadde det slik i 3-4 måneder før det stabiliserte seg!

Godt å se at det er normalt, men kjedelig å se at jeg må forvente dette en stund til... :-/

Sent from my iPhone using Tapatalk

helt normalt. blødde vel ca 5-6 uker før det ga seg og siden hadde jeg ikke mensen før jeg tok ut spiralen 4 år senere.

Heilt normalt :) blødde slik i 3 mndr, hadde null mens i 8 mnd etter det, og no har eg ein liten blødning kver mnd. Hatt den i 2 år.

Hadde varierende blødninger. Her sa lege og gyn at det va normalt i 1 år med ujevn blødninger.
Etter 2 år fant kroppen min ut at den ikke ville ha hormonspiralen lengre så den prøvde å spotte den ut, men det gikk dårli så e havna på akutten med akutte magesmerter. Årsak: hormonspiralen satt fast i livmorhalsen!

Back
Topp