Hormonspiral - ekkelheter

SillyDilly

Forumet er livet
Hmm, jeg satt inn hormonspiral for ca 2år+ siden, og var KJEMPE fornøyd! Jippi, endelig slippe all stress med p-piller + at jeg ikek har tålt dem heller

MEN, nå de siste 6mnd får jeg mens, eller blødninger i tide og utide! Blør HVERTFALL 1 gang i uken + hver gang etter samleie[8|] Og det lukter skikkelig vondt også[&o] er sånn at det kan lukte når jeg har på meg klær, og det er jo hvertfall pinlig! Skal til legen å fjerne den etterpå, men er det noen andre som har opplevd sånn? Lukter også generelt mer "surt" der nede de siste månedene enn før, og er ikke sopp eller noe for jeg har prøvd alt det der!

Beklager kan ikke hjelpe, det hørtes ut som noe dritt! Satte inn for 3 mnd siden og har ikke hatt noe annet en sterke mensblødninger, kjempevondt i magen og blødninger hver eneste dag. Så nå tar jeg den ut. Synes også forresten at lukten i underlivet ble annerledes når jeg satte den inn, ikke vond lukt men annerledes og jeg likte ikke det heller. Skeptisk til hele spiralen blitt!

[:o]

hvorfor skal dere si sånn da.............. jeg har jo gleda meg til å skulle få satt inn det når 3'ern er ute.... bare hørt positivt jeg[8|]

ORIGINAL: pupple

[:o]

hvorfor skal dere si sånn da.............. jeg har jo gleda meg til å skulle få satt inn det når 3'ern er ute.... bare hørt positivt jeg[8|]

ER jo sånn med all prevensjon, alle reagerer forskjellig. Venninna mi som er like gammel som meg - 21år ble anbefalt å ikke sette inn spiral fordi hun var for ung, mens jeg ble anbefalt den så gudene vite! [8D][:D]

Noen fler?

Jeg har hatt hormonspiral og besvimte da jeg fikk den satt inn [:(] Vet ikke om det har noen sammenheng med at jeg ikke har fått barn før, de anbefaler jo gjerne det!? Hadde forferdelig vondt et par dager etterpå, kan sammenligne det med ekstremt sterke menssmerter. Jeg blødde så og si annerhver dag i et halvt år etterpå. Og i tillegg fikk jeg ofte vondt under sex, og blødde ofte etter samleie. Min spiral var det bare tull med og jeg angrer som pokker! Men det er jo forskjellig for alle! Også må jeg bare drepe den myten om at det tar lang tid før man kan bli gravid etter man fjerner spiralen, for meg tok det 2 uker!
Storfornøyd med graviditeten da, selvom det kom som et sjokk [:D]

Back
Topp