hormonspiral-blødning

hamarjente

Forelsket i forumet
hvor lenge er det egentlig meningen å blø etter at du har satt inn hormonspiral???satte den inn for tre mnd siden og jeg blør fortsatt en del...begynner å bli litt lei dette bind og tampong styret.noen som har svar???

hmmm.. jeg satte den også inn for 3 måneder siden og jeg sluttet å blø etter ca 3 uker tror jeg...

så heldig du er!!skulle ønske det var meg...hehe..

men skal du ikke på kontroll igjen nå da?? ville hørt med legen din jeg.. tror ikke det er meninga at du skal blø så lenge.. det er jo bare forferdelig kjipt...

satte den inn på privatklinikk og hu sjekka med ultralyd etterpå at den satt bra så hu sa jeg ikke trengte å komme på etterkontroll.men etter et par tre uker fikk jeg cyster på eggstokkene som en bivirkning (de er borte nå)og da sjekka hun også med ultralyd at alt var som det skulle og det var det...kanskje jeg bør ringe henne å høre.

Mener å huske jeg blødde i over 1 mnd. Ganske pyton men det går over[:)]

hmmm ja jegfikk iallefall beskjed om å komme tilbake tre måneder etter for å se om alt satt som det skulle.. syntes 3 måneder var lenge iallefall...

Ja, 3 mnd var litt lenge, men har hørt noen blør mer og andre blør ikke i et hele tatt.

Jeg fjernet min for noen mnd siden pga jeg begynte å blø, etter jeg ikke hadde gjort det på lenge. Blødde i over 6 uker og tilslutt ble jeg så drit lei at jeg fjernet hele driten.

Hmmm..jeg hadde hormonspiral i et år å blødde i et år...da ga jeg opp!! Var helt pyton,kan telle på to hender hvor mange dager jeg ikke blødde...Ene komplikasjonen etter den andre..i løpet av det året hadde jeg livmorbetennelse 3 ganger og gikk på krutt medisin for å få kroppen til å fumgere...

Da sa jeg til gubben- "no ska jævelskapet ut!!!!" Å nå sitter jeg her med 10 uker igjen før småtten kommer[;)] Det er nok prevansjon på meg-blir syk av alt jeg har prøvd så nå skal gubben få knyte igjen om han ikke vil ha flere barn[;)][:)]

Oj, blødde du i et helt år...Det var lenge...Glad jeg fjerna driten da!

Back
Topp