Hormonspiral, blødning og menssmerter?

*Perlemor*

Gift med forumet
Har begynt å blø i dag, fikk beskjed av gynekologen at om jeg begynte å blø så betydde det at spiralen ikke fungerte lenger? [:o] Det er 9 mnd siden spiralen ble satt inn...Jeg har og kjent en del menssmerter i løpet av dagen....

Noen med erfaring?
 
har vel ikke erfaring, men jeg har hatt hormon spiralen over et år nå blødd fra og til hele tiden,og hatt mens smerter
men aldri fått den beskjeden
 
Det var godt å høre! Avventer til mandag med å ringe og høre med han som satte den inn jeg da....

Blir jeg gravid nå er det litt krise, både jeg og O får totalt angst av bare tanken!!! [:o][&o]
 
Jeg begynte plutselig å blø etter jeg hadde hatt den en stund, kontakta lege og hun sa at det ikke hadde noe å si.. men vet ikke, jeg tik den ut da, så kan ikke si om den virka eller ikke etterpå..
 
ORIGINAL: Mersa

Det var godt å høre! Avventer til mandag med å ringe og høre med han som satte den inn jeg da....

Blir jeg gravid nå er det litt krise, både jeg og O får totalt angst av bare tanken!!! [:o][&o]



kjenner til det jeg kan ikke bli gravid igjen, jeg hadde dødd om jeg hadde fått et barn til hehe orker ikke.
så beholder spiralen til tross for bivirkninger den gir meg.
 
ORIGINAL: fertila

ORIGINAL: Mersa

Det var godt å høre! Avventer til mandag med å ringe og høre med han som satte den inn jeg da....

Blir jeg gravid nå er det litt krise, både jeg og O får totalt angst av bare tanken!!! [:o][&o]



kjenner til det jeg kan ikke bli gravid igjen, jeg hadde dødd om jeg hadde fått et barn til hehe orker ikke.
så beholder spiralen til tross for bivirkninger den gir meg.


Ja, vi hadde og dødd på oss! [;)] Har ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt, og en blødning hver 9 mnd skal jeg nok fikse! [8D]
 
ORIGINAL: Mersa

ORIGINAL: fertila

ORIGINAL: Mersa

Det var godt å høre! Avventer til mandag med å ringe og høre med han som satte den inn jeg da....

Blir jeg gravid nå er det litt krise, både jeg og O får totalt angst av bare tanken!!! [:o][&o]



kjenner til det jeg kan ikke bli gravid igjen, jeg hadde dødd om jeg hadde fått et barn til hehe orker ikke.
så beholder spiralen til tross for bivirkninger den gir meg.


Ja, vi hadde og dødd på oss! [;)] Har ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt, og en blødning hver 9 mnd skal jeg nok fikse! [8D]


heldig du er da som ikke har fått bivirkninger[;)]
jeg er en av de skjeldne som blødde i over 6 mnd i strekk også har jeg fått så kviser av den[:'(]
vurdere å sterilisere en av oss etterhvert.
flere barn kommer det hvertfall ikke, liker ikke tanken på å ta abort så derfor sikrer jeg meg godt
 
æ har nu jevnt å trutt blødninger, men så fort som æblir gravid, burde æ ha vært klar til fødsel snart, om ikke spiralen virka.... så e vel bare en uskyldi liten blødning... håpe vi:)
 
Jeg begynte å blø etter en mnd og blødde i 1,5 mnd før det stoppet igjen.

Tror det er veldig vanlig med blødninger til og fra med hormonspiral. Hvertfall første året.
 
Har blødd ca 3 ganger med litt menssmerter siden jeg satt den inn for ca 6 mnd siden..Legen sa ikke noe om det til meg. Så sikkert ikke noe galt eller har nok ikke sluttet å virke.
 
ÅÅ nei!! Nå hadde jeg liksom slått meg til ro med at jeg skulle få satt inn dette makkverket, siden du hadde så gode erfaringer. Men nå ser jeg jo at de fleste blør litt uansett...[&o].

Hmm, nå må jeg i tenkeboksen igjen.

Men jeg har aldri hørt at den skulle slutte å virke selv om du blør litt.

Håper det går FORT over!
 
Jeg har etter masse bivirkninger endelig fått den fjernet. Har hatt den i et halvt år og det har ikke blitt bedre. Jeg har hatt småblødninger, hyppig soppinfeksjon, nedsatt sexlyst, store humørsvingninger ( tenkte en stund om det kunne være fødseldeperesjon). Og på toppen av alt, når jeg skulle fjerne den fant han den ikke. Han måtte derfor sende meg til privat gynokolog og ultralyd. Han fikk den ut. Kanskje dumt å komme med en slik skrekkhistorie, men greit å vite alle sider av det.
 
Back
Topp