Hormonspesialist

Alderrabalder

Elsker forumet
August 2018
Er noen her som noen gang har hatt time hos en hormonspesialist? En som går litt mer i dybden enn legen kan mtp blodprøver osv

Sikker på at jeg kan har noe som ikke å stemmer med hormonene. Ikke bare nå etter fødsel men generelt. . Men aldri visst at det fantes...kremt ..bare tenkt at legen kan sjekke det meste.
 
Finnes leger for det meste. Skulle vel vært med hormonspesialist selv om 1-2 år. For å få målt nivåer før jeg evt begynner å fjerne ting.
 
Blir vel endokrinolog det då. Har berre hatt hormonprøver hos fastlege foreløpig..

Kva du vil ha sjekka?
 
Hormoner bidrar jo også når det kommer til angst og sånt, har alltid tenkt på å sjekke det pga det selv. Si ifra hvis du oppdager noe lurt!
 
Last edited:
Jeg har ikke vært hos endokrinolog (hormonspesialist), men regner med man må ha henvisning fra fastlege for å få utredning? Evt. Mulig man kan få det via Kry og de legetjenestene via video som finnes så mye av nå fastlegen kan rekvirere de fleste hormonprøver så du har sjekket basisen (men har kanskje ikke ekspertisen til å vite hva som skal rekvireres utenom det grunnleggende)
 
Jeg har ikke vært hos endokrinolog (hormonspesialist), men regner med man må ha henvisning fra fastlege for å få utredning? Evt. Mulig man kan få det via Kry og de legetjenestene via video som finnes så mye av nå fastlegen kan rekvirere de fleste hormonprøver så du har sjekket basisen (men har kanskje ikke ekspertisen til å vite hva som skal rekvireres utenom det grunnleggende)
Stemmer at man må henvises.. men tipper at det skal la seg gjøre ;)
Basisen ser fin ut,men vil litt dypere :)
 
Back
Topp