Hormonspørsmål

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Jeg har siste forsøk offentlig nå, og har fått menopur. Tidligere gonal-f.
Jeg har til vanlig kraftig kronisk migrene, men har siden dag 2 på sprøyter ikke (!) hatt et eneste kraftig anfall. Heller lettere og lettere for hver dag. Gynekologen mente det kan være LH i sprøytene som har gitt dytten i den retningen.

Har flere enn meg opplevd lignende? Finnes det noen måte å gjøre noe med LH på egenhånd mellom forsøkene? Er så fordømt lei av å alltid ha migrene, og etter å ha blitt utrolig dårlig av gonal-f er sitter jeg nå som et stort spørsmålstegn.

Jeg har siste forsøk offentlig nå, og har fått menopur. Tidligere gonal-f.
Jeg har til vanlig kraftig kronisk migrene, men har siden dag 2 på sprøyter ikke (!) hatt et eneste kraftig anfall. Heller lettere og lettere for hver dag. Gynekologen mente det kan være LH i sprøytene som har gitt dytten i den retningen.

Har flere enn meg opplevd lignende? Finnes det noen måte å gjøre noe med LH på egenhånd mellom forsøkene? Er så fordømt lei av å alltid ha migrene, og etter å ha blitt utrolig dårlig av gonal-f er sitter jeg nå som et stort spørsmålstegn.

opplever også bedre form under stimulering og når jeg har tatt progynova tidligere.
Men har ikke noe svar til det du lurer på… nyt de gode dagene :happy:

opplever også bedre form under stimulering og når jeg har tatt progynova tidligere.
Men har ikke noe svar til det du lurer på… nyt de gode dagene :happy:
Så merkelig at vi er skrudd sammen så forskjellig! Jeg opplevde en betydelig forverring av min migrene på progynova, og det er visst en veldig vanlig bivirkning.

Så merkelig at vi er skrudd sammen så forskjellig! Jeg opplevde en betydelig forverring av min migrene på progynova, og det er visst en veldig vanlig bivirkning.

Hadde det bare vært en fasit for alle nær det gjelder migrene :dontknow

Delvis samme opplevelse. Går relativt greit under stimulering, mens hadde mye hodepine ved nedregulering. Får ALLTID migrene etter spontanabort, som henger lenge i kroppen og ingen migrene når jeg er gravid, så for min del er det helt klart sammenheng med hormoner. Det er ganske slitsomt når det står på som verst ❤

Back
Topp