Hormonmonsteret meg =(

sawyer83

Flørter med forumet

Huff..ikke lett å være gravid her om dagen.Er snart 7 uker på vei. Har vert sykemeldt på grunn av magesmerter og kvalme. Har inntil di sisste dagene oppført meg noelunde normalt. Nå har hormonene har tatt helt over og har vore helt på bærtur.. Jeg blir bottesur, overdriver og henge meg opp i ting. Ble sur på sjefen så jeg trodde hadde gitt feil lønn. Viste seg at det var jeg som tok feil. Lagte ett stort oppstyr av det. Huff... fikk så dårlig samvittighet etterpå =(. Har sendt henne blomster.

Mannen min får også høre det. Før så tålte jeg at han tullet med meg, nå klikker jeg viss han kommer med en kommentar.  

Vurderer å låse meg inn på ett romm og bli der til babyen skal ut. 

Skjønner hvordan du har det! jeg var sånn med 1 mann... ikke lett for noen liksommen sånn er det og være gravid! det går veldig opp og ned, det fime er at en mener ikke så mye med det, selv om man klikker i vinkel pga gubben sa noe på litt feil måte elller la om tonefallet litt . hehehe jeg er veldig følsomjeg da, griner for ingenting... haha vet ikke om det er pga graviditetetn eller hva det er !

Heilt normalt.... Hormonnivået stiger kjempefort, og kroppen reagerer derfor ved at vi vert trøttare, lettare irritable osv....

Kjenner meg igjen.

Eg var ikkje så gale forrige gang, bortsett frå at eg plutselig ikkje eigde service innstilling dersom gjestane mine var ein anelse for kjepphøge:P

Ein gong, så dulta eg bevist borti ein gjest, fordi ho sto sånn i vegen.... Så vi måtte svinger skikkelig for å komme oss forbi :$ Flaut! :P Har skamma meg veldig i ettertid, men eg mente eg hadde min fulle rett til det i svangerskapet.

Og ein gong, så kom det ei gravid dame bort å klaga på teen, fordi det var så stor tekopp at det brukte lenger tid på å bli romteperert... så ho hadde brent seg. Først kjefta ho, så kom ho blank i auga bort for å seie unnskyld:P Heldigvis hadde eg eit svangerskap bak meg då, så eg smilte godt for meg sjøl når ho ikkje såg:P
Ho hadde sikkert begynt å stooooortute dersom ho såg meg stå å smile av ho:P

er et skikkelig hormonmonster jeg å!
hisser meg opp for absolutt alt :(
vet ikke hva som går av meg for tiden,
så skjønner veldig godt hva du mener..

krysser fingrene for at vi slipper unna snart..
for nå er jeg ekstrem kjenner jeg... :(

kjefter og smeller på mannen og blir sur og lei meg av ingenting :(

off off!

Back
Topp