Hormonmonster

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Både mann, barn og hund driver meg til vanvidd:dead: har ikke tidligere opplevd å blitt så hissigpropp for absolutt ingenting før :angry9

Tar ikke til tårene ennå.. men det kommer nok.

Fler ekstra irritable her eller?

Jaaa, absolutt! Stakkars mann, barn og katt :nailbiting:
Er så sur og trøtt. Gidder ingenting og svarer så frekt.. oppfører meg litt som ungene når jeg tenker meg om :hilarious:

I dag spurte snart 7 åringen «hvorfor lager du vafler?», hvor jeg svarer «fordi jeg har lyst vel!»
Altså, hva? Hvorfor kunne jeg ikke svare hyggelig?:hilarious:

Hjelper ikke akkurat at jeg våkna klokken 5 i dag, og er midt i snus-slutting i tillegg :wacky:

Jaaa, absolutt! Stakkars mann, barn og katt :nailbiting:
Er så sur og trøtt. Gidder ingenting og svarer så frekt.. oppfører meg litt som ungene når jeg tenker meg om :hilarious:

I dag spurte snart 7 åringen «hvorfor lager du vafler?», hvor jeg svarer «fordi jeg har lyst vel!»
Altså, hva? Hvorfor kunne jeg ikke svare hyggelig?:hilarious:

Hjelper ikke akkurat at jeg våkna klokken 5 i dag, og er midt i snus-slutting i tillegg :wacky:

Det blir plutselig mye enklere å sette seg inn i hvordan ungdommene har det da :hilarious: .. for de rasende hormonene er virkelig ikke bare å stenge av. Råbra med snus-kutt! Her jobber jeg med det samme.. :yuck: har ikke kjøpt noe ny snus siden positiv test, men gjenbruker noen et par ganger om dagen.. æsj.. skamfullt og kvalmt:oops:

Det blir plutselig mye enklere å sette seg inn i hvordan ungdommene har det da :hilarious: .. for de rasende hormonene er virkelig ikke bare å stenge av. Råbra med snus-kutt! Her jobber jeg med det samme.. :yuck: har ikke kjøpt noe ny snus siden positiv test, men gjenbruker noen et par ganger om dagen.. æsj.. skamfullt og kvalmt:oops:

Hahah ja, får litt mer forståelse da! Min eldste blir 9 i år, men oppfører seg nesten som en tenåring allerede :wacky:

Huff ja, det er kjempe vanskelig! Jeg har kjøpt onico, og det hjelper overraskende bra faktisk. I dag har jeg kun hatt en vanlig i, i sånn 10-20 min. Thats it. Ellers bare onico!
Men føler meg svimmel, slapp og tung i hodet da. Aner ikke om det er fordi jeg er gravid, trøtt, slutter med snus, eller noe annet :banghead:

Men altså, jeg har full forståelse for at det tar litt tid med sluttingen! Viktigste er at man er på riktig vei, og prøver å slutte ❤️

Jeg er skikkelig sint fortiden. Måtte før helga gå å brøle i en pute for å få ut litt :hilarious:
I går sa jeg kjempe sint "nå går jeg og steller meg og roer disse jævla hormonene noe kraftig ned!" :hilarious::hilarious:
Jeg ber daglig samboeren om unnskyldning for tiden, stakkars han får gjennomgå :oops:

Samme her,mye mere hormonell dette svangerskapet enn forrige. Forrige så ble jeg i uvanlig godt humør :hilarious: dette så blir jeg sint for ingenting :mad::hilarious:

Back
Topp