Hormonmonster!

Jeg var prikk lik i forrige svangerskap ;) Ikke noe godt å ha det sånn.
Denne gangen er jeg ikke sånn, det er mannen veeeeldig glad for ;)

Kallenavnet i forrige svangerskap var nemlig pregzilla 

Kjenner jeg er litt irritabel !! Slitsomt å føle at en må prøve å ta seg sammen..Hehe..

Jeg er ikke spesielt sur og grinete, MEN gråter, gråter jo for alt en smule slitsomt hehe

Jepp,

Jrg har veldig tynn trå fra før, men nå er den ENDA TYNNERE Åsså.

Åsså gråter jeg veldig lett nå :/

Alvetussa skrev:
Jeg er og heeeelt GRUSOM!

samme her, stakkars di rundt meg i tider....

Er ikke ekstrem, men jg er nok litt mer irritabel enn ellers, og er litt mer skeptisk og negativ til ting merker jeg. :)

delphi skrev:
Jeg er ikke spesielt sur og grinete, MEN gråter, gråter jo for alt en smule slitsomt hehe

Huff da, Delphi! Vet ikke om det er noe bedre.

Jeg føler meg ganske omgjengelig og blid om dagen jeg :) Men er veldig følsom, og tar lett til tårene emoticon blir også sykt for skremt! Datteren min på nesten 2 har null problem med å kveppe meg for ingenting emoticon

lille lingeting skrev:

delphi skrev:

Huff da, Delphi! Vet ikke om det er noe bedre.

hehe nei er nok ikke det

Kort lunte her også gitt... :/
Og en enorm trang til å få være litt ALENE!! Orker ikke folk rundt meg 24/7...
(Lett å si med mann og tre unger som også må få bo her... Haha :D)

Jeg har nok litt kort lunte, men det har jeg nok til vanlig også:/ Spesielt hvis jeg er trøtt og sliten og det kjenner jeg at jeg kan være nå om dagen også ;)

Jeg er mye sliten og da blir lunta kortere ja:p tar også mye til tårene her:p

Jeg er trøtt og småkvalm døgnet rundt, så den allerede korte lunta mi er blitt ikke-eksisterende.. Perfekt match med ei jente på 2 1/2 som gjerne tester ut grensene, og jobb i 1. klasse.. :P og stakkars mannen, hehe :) satser på at det gir seg når formen stiger, det gjorde i hvertfall det forrige gang!

Kaktusheksa skrev:
Jeg er trøtt og småkvalm døgnet rundt, så den allerede korte lunta mi er blitt ikke-eksisterende.. Perfekt match med ei jente på 2 1/2 som gjerne tester ut grensene, og jobb i 1. klasse.. :P og stakkars mannen, hehe :) satser på at det gir seg når formen stiger, det gjorde i hvertfall det forrige gang!

da er vi ganske likt stilt du og jeg, Kaktusheksa! Har en sønn på 2 og jobber i 2. klasse... Er du lærer du også?

Jeg er overraskende blid for tia. 2-åring som trasser og oppussing hjemme ser ut til å gjøre underverker for humøret :p

Jeg begynner å føle meg veldig hormonell.. :/ Er vel egentlig et godt tegn, men slitsomt å være sånn når jeg vet jeg ikke pleier å være sånn:P

Elsket dette innlegget..jeg er et MONSTER! Blir kjempe fort sinna, irritert og frustrasjonen kommer raskt. Jeg jobber i barnehagen med ni toåringer som tester alle grenser...ingen god kombo :P hehe! 

Jeg kan le, gråte og bli sint på typ ti minutter...latterlig! Så rart at kroppen reagerer på denne måten og at det er så stor forskjell. Får håpe vi alle har toldmodige menn :P 

Sååå bra det ikke bare er meg. Satt og hjalp sønnen min med leksene(han går i 2klasse.). Så sier han plutselig: glad i deg, mamma! Og ga meg en god klem. Ikke noe uvanlig i det egentlig men tårene bare presset på.... Stakkars gutten trodde han hadde skadet meg eller noe og begynte med en gang å unnskylde seg, noe som gjorde at jeg bare grein mer. Stakkars mannen som kom inn døra akkurat sa skjønte ingenting:-/ huff dette kan bli noen tøffe måneder:-/

Back
Topp