Hormonia!!

Uff, sender deg en klem! Vanskelig situasjon du er i, høres ikke noe gøy ut! Prøv og tørk tårene, min erfaring er at for mye tårer blir til slutt tatt for gitt når det kommer til noen mannfolk.. De er enkle skapninger, og muligens han oppfatter det som mas eller at han ikke helt vet hva han skal si og gjøre når du er så lei deg.. Han skulle i alle fall hatt et spark bak og kommet seg i gang med å slutte!
Håper dere kan finne en løsning og at det går bedre med deg etter hvert!

Tusen takk :) jeg hater å gråte, men klarer virkelig ikke å styre tårene når jeg føler meg sånn her!
Jeg håper også at vi finner en løsning ! :( men tror det isåfall må bli at jeg må la han få holde på :/

Forstår deg godt, hater å gråte jeg også, men klarer aldri å holde igjen! Det ordner seg nok, finn en løsning som kan fungere for dere begge. Er jo ikke bare du som skal tilrettelegge for han, dere er jo to om dette! :) Masse lykke til, kjæresten din vil bare gjøre det beste for deg, men klarer nok ikke gjøre det helt slik som han burde forepig ! :)

Gi det litt tid og ta det heller når baby kommer. Kanskje det blir lettere å slutte når babyen er her? Uff, er ikke så greit med alle disse hormonene altså. Leit at du har gråti i flere timer. Husk nå at du er hormonell og noen ganger kan det være vanskelig for mannen å vite hva du ønsker for alt blir liksom feil uansett. Sender deg en stor klem :)

Jeg liker ikke røyklukt og kunne aldri kysset en som røyker. Hvis mannen min har vært hos noen som røyker må han rett inn på badet, kle av seg alt og sette det rett inn i vaskemaskinen. Hendene må vaskes godt de også.

Jeg tror det blir lettere for han å slutte når babyen er her. Kanskje du skal prøve en annen måte? Spør han heller hva du kan hjelpe han med for at det skal bli lettere for han å slutte? Han sliter tydeligvis og kunne også trengt litt støtte og omsorg selv om det er irriterende at han ikke har holdt det han har lovet. Si til han at du ikke vil bli løyet til fordi han ikke vil at du skal reagere på at han ikke klarer å være nikotinfri.

Tusen takk damer ❤️ <3 jeg er så glad jeg er medlem her, og at det faktis finnes mennesker som er så gode å tar seg tid til å lese pm MINE problemer, og i tillegg svarer ! :* :) <3 dere er gull verdt! :)

Etter rundt 8 timer grining i går, fikk vi endelig pratet litt! Vi er helt uenige som saken. Han synes han tar hensyn ved å ikke bruke så mye som han ønsker!( noe jeg ikke merker noe til), og jeg synes at av respekt for meg, og det originale løftet (om at dette skulle vi gjøre sammen, fordi han ville støtte meg og ikke gjøre det vanskeligere for meg å slutte). Jeg sa at jeg klarte det selv, men til tross for over 7 mnd med konstant lyst på snus og røyk, og en haug med andre plager, så synes jeg at han kunne prøve å gjøre så godt han kan å hjelpe meg og stille opp den siste lille tiden som er igjen! Han ville ikke love noe konkret, men han skulle prøve!! Så kl 6 i dag morges så stoppet tårene, og jeg kunne gå å legge meg uten å hate samboeren min! :P

Nå skal jeg stå opp å lage sveler til frokost :) Etter bare 6 timer med søvn, så trenger jeg noe å gjøre for å ikke sovne igjen :P

Back
Topp