Hormonheks

tiriltunge

Glad i forumet
Marsmagi 2025
Seriøst,er sint å aggressiv hele tiden,uansett va gubben foreslår eller tilbyr meg så er alt galt! Står midt i oppussing av hus å pessimisten i meg er virkelig til å spy av! Har bestemt meg allerede for at det sikkert ikke blir fint !!! Skjemmes seriøst av meg selv men er skikkelig skikkelig sur for tiden! Blææææh

Skjønner virkelig hva du mener! Mannen mener jeg er hormonell. Jeg kjøpte hjertesjokolade til jobb tildigere i uken, som unnskylding for at jeg var sur, visste ikke at jeg var gravid da :hilarious:

Skjønner virkelig hva du mener! Mannen mener jeg er hormonell. Jeg kjøpte hjertesjokolade til jobb tildigere i uken, som unnskylding for at jeg var sur, visste ikke at jeg var gravid da :hilarious:
Baaaaah klikka i vinkel,har ei vennine som irriterer vette av meg fra før å nå er d skikkelig ille! Vi holder på å pusse opp huset mens de har kjøpt nytt! Å hele tiden kommer hun me sånne ekle kommentarer på at hun er så gla de har kjøpt helt nytt å at hun er sååå ferdig me oppussing! Mens egentlig har hun å typen ett ræææævva forhold ! Å alle hennes kommentarer irriterer meg

hater når det skjer! ( husk på hvordan du er nå, når kiden kommer i puberteten :P )
er ikke der (enda) men var skikkelig ekspolsiv i de to forrige svangerskapene, så slipper sikkert ikke unna denne gangen heller :P

Hahah, kan si det sånn at mannen sov på sofaen i natt:hilarious::smiley-angry007

Baaaaah klikka i vinkel,har ei vennine som irriterer vette av meg fra før å nå er d skikkelig ille! Vi holder på å pusse opp huset mens de har kjøpt nytt! Å hele tiden kommer hun me sånne ekle kommentarer på at hun er så gla de har kjøpt helt nytt å at hun er sååå ferdig me oppussing! Mens egentlig har hun å typen ett ræææævva forhold ! Å alle hennes kommentarer irriterer meg
Alt blir så mye værre når man allerede er hormonell:mad::hungover: Håper hormonella her roer seg snart :hilarious:

hater når det skjer! ( husk på hvordan du er nå, når kiden kommer i puberteten :p )
er ikke der (enda) men var skikkelig ekspolsiv i de to forrige svangerskapene, så slipper sikkert ikke unna denne gangen heller :p
Hahaha ja har en på 16 som er helt der

Alt blir så mye værre når man allerede er hormonell:mad::hungover: Håper hormonella her roer seg snart :hilarious:
Absolutt !!! Men da jeg gratulerer henne med ett flott hus så kom hun me om ikke jeg å følte for noe nytt! Hun kom aldri til å tillate seg ett gammelt hus igjenn!!

haha ja! får liksom en påminner om at det ikke er så lett å kontrolere seg når det er hormoner som herjer :p jeg er heldigvis flink til å si unnskyld om jeg syns jeg har vært urimelig.
Jaa jeg har heldigvis den evnen jeg å! Men er akkurat så jeg ikke orker å smile eller noe! Helt mutt! Å alt blir galt uansett hva det er

Back
Topp