Hormonforandringer i kroppen

Mamasusie

Forelsket i forumet
Så fort jeg ble gravid begynte det å bryte ut kviser over alt omtrent.
Panna ser ikke ut, ryggen har massevis og brystkassa. (heter det det med kvinnfolk?:P)
Full i prikker, så irriterende man! :P Noen som har noe tips til å få de fjernet eller må jeg bare vente til hormonene forsvinne til slutt?
Har dere det slik?

Har det også sånn... endel i ansiktet (T-sonen) og på brystet og skuldrene. Jeg håper sola kanskje kan hjelpe til litt, og at det forhåpentligvis bedrer seg litt....

Ingen gode tips, dessverre. Jeg prøver å la de være i fred...

Jepp, mer kviser på haka og mer på ryggen... Huff...
Sol kan hjelpe, men sola har gjemt seg for sommeren tror jeg!

Har et håp om den sola jeg og, men vanskelig siden her KUN er regn. :p
Klarer ikke å la de være i fred, prøver, men umulig. Hehe.

Har det også sånn :(
Aldri fått kviser (kun 1-2 når mensen kom)
Men nå har jeg 3 kviser på haken hele tiden :(

Trasig disse kvisene..
Ja, tror ikke vi får noen sol sommer i år :( Om man ikke reise til syden vel og merke, og det har ikke vi planer om. Satser på sol i sverige :)

Utrolig kjipe greier :/
Men du skal være glad du bare har 3, jeg har tusenvis i panna, et par på kinnet, tre ved haka og tonnevis på ryggen og brystet :S

Jo takk... Har kommet en del kviser... Store kviser i ansiktet... Blæh :S

Er så kjipt det! vi får tenke slik, det er verdt det til slutt :) De må nå bare forsvinne etter fødselen! Hehe

Mamasusie skrev:
Er så kjipt det! vi får tenke slik, det er verdt det til slutt :) De må nå bare forsvinne etter fødselen! Hehe

Jepp, etter fødselen skal vi bare blø noe helt jæ...lig, svette dynetrekket klissvått om natta og miste halvparten av håret. :-P Hormoner er flotte greier gitt!
Men etter fødselen har vi jo et lite nurk å kose med også da :-D

Tweak skrev:

Mamasusie skrev:

Jepp, etter fødselen skal vi bare blø noe helt jæ...lig, svette dynetrekket klissvått om natta og miste halvparten av håret. :-P Hormoner er flotte greier gitt!
Men etter fødselen har vi jo et lite nurk å kose med også da :-D

Yesda, kjempe flotte greier det! Skal bli såå kjekt å svette ut alt av sengetrekk! :P
Men gleder meg max til å få kose med lille nurket vårt! :)))

Back
Topp