HORMONER!!!

millemax

Glad i forumet
jeg sliter så fært med hormoner om dagen (velger og tro at det er det det er...)
har mistet matlysten igjen, er sur og grinete og kjenner det koker inni meg av små ting.

jeg orker ingen ting, gidder ingen ting og ser ut som en sitron....føles som jeg er full av dynamitt.

er så slitsomt, har hvert sånn i flere dager nå, men klarer ikke gjøre noe med det![&:]

flere som er sånn eller har noen gode råd??

Hei..Nå er ikke jeg så langt på vei ennå.. men håper at humøret blir bedre iallefall, ellers kan jeg bli vanskelig å bo sammen med...Det er jo nå jeg burde være kjempe lykkelig.. Godt å høre at det er flere.. Men bare samboeren som irriterer meg.. inegen andre.. uff,stakkar..

HORMONER ja...det har jeg nok av... Sliter med hetetokter jeg. Bare jeg er en tur på storsenteret, i butikken o.l. og hvis jeg står/går for lenge, begynner jeg å kaldsvette.. Det bare renner fra panna, og våt på hele kroppen, uvel, kvalm, svimmel, lavt blodsukker osv... det er ikke akkurat gøy nei. Humøret går opp og ned. En dag kjempeblid, en annen sur, trøtt og grinete. BLÆÆÆH....det er ikke kult med alt som følger med et svangerskap nei.

Jeg har blitt kvitt all negativ energi jeg da og er bare på godt humør[:D]. Ingenting som klarer å få meg sur og gubben jubler over hvor rolig og behersket jeg har blitt i svangeskapet. Han gruet seg noe veldig til at jeg skulle bli gravid, fordi jeg er ei krutt tønne til daglig[8|] Hehe,jeg slo helt om og han nyter det,hehe...

Det er egentlig lite jeg tordner nå om dagen. Dette svangerskapet har vært bedere enn det forrige. Føler meg bedere og bor nærme mamma, så det hjelper mye. Tror sambo er glad for dette. Var lei forrige gang og brakk ankelen i tillegg. Gjorde ikke ting bedere og sitte i rullestol i seks uker.

Klem

Virker rimelig kjent ja...Men må bite det litt sammen-iallefall jeg,har to barn utafor magen å ta hensyn til og![;)]
Så er ofte det er kællen det går en del utover,desverre...[8|]
En har vel ikke mye annet å gjøre enn å prøve på sitt beste å beherske seg.

Back
Topp