Hormoner..

Solstråletante

Elsker forumet
Flere enn meg som merker at hormonene prøver å ødelegge oss`?:P Mye kviser og et humør som ikke ligner noe, stakkars samboeren min.. :)

hehe! der kan jeg melde meg inn humøret mitt svaier som bare det om dagen trodde ikke det gikk an å bli sååå irritert

ORIGINAL: mariac84

Flere enn meg som merker at hormonene prøver å ødelegge oss`?:P Mye kviser og et humør som ikke ligner noe, stakkars samboeren min.. :)

Kjenner meg godt igjen der ja[:'(] Prøver å ta meg sammen spes på grunn av Anna,men søren meg ikkje lett...[:-]

melder meg inn her også[;)]
helt forferdeligt! hadde ikke slikt med di to andre,så dette er helt nytt for meg:)

Jeg har ikke merket så mye på humøret, men kvisene popper opp en etter en... [&:]

Jeg var plaget med mye kviser i starten men nå har de trukket seg tilbake :)
Humøret er på topp, men jeg griner for den minste ting... Særlig søte ting og happy endings på film osv :P hehe

Uff, jeg har noen utrolige turer med de hormonene..... må nok innse at de er mer tilstede enn jeg trodde! Har følt meg utrolig trist i det siste - kan ikke si hva som gjør meg trist, det bare trykker meg ned. Da samboer spurte hva som var galt var det som en demning brast! Jeg klarte ikke stoppe å gråte... å når hikstene ga seg så flommet tårene i laaaang laaaang tid etterpå. Så idag må jeg nok innse at det er hormoner som snakket, for jeg kjenner meg ikke igjen til vanlig med denne følelsen.

Her er også hormonene i full sving. Akkurat som forrige gang har jeg MASSE kviser, er så heldig at de kommer på hele overkroppen også[:'(] Reagerer på samme måte som jeg gjør når jeg går på prevansjon.

På humøret merker jeg at jeg bli pang, kjempe sint. Huff, stakkars mannen min[:D]

Er ikke så veldig med hormoner enda hverfall, heldigvis, er stort sett som normalt.. Men kvisene er på vei[:'(] Sist hadde jeg også kviser, fra begynnelse til slutt - jeg som omtrent ikke hadde når jeg var tenåring[:'(]

Blitt skikkelig plaget med kviser i ansiktet[:@] SIIINT!!!! hehe..
Ellers er eg veeeldig hormonell..
Griner av den minste grunn g blir sint av ingen grunn..
Syns synd i dei på jobben og sambo:p

Jeg har også fått masse kviser! Og blir irritert for ingentng. I tillegg har jeg blitt skikkelig lettrørt, gråter for alt!

Uff, melder meg inn her jeg også! Synes nesten synd på dem som faktisk må bo sammen med meg[:@]   Kan ikke huske å ha vært så hormonell med de to forrige. Prøver å ta meg sammen , men det er jammen ikke lett nei... Lever sitt eget liv disse hormonene!!

Hehe:) Godt det er flere enn meg!;)

Back
Topp