Hormoner!

JeanetteB

Glad i forumet
Er det flere enn meg som er sur og grinete ett øyeblikk, og så glad og fornøyd det neste? Det er nesten sånn at jeg prøver å unngå folk, for begynner jo å grine av ingenting og blir så sint av små ting som egentlig ikke betyr noe. Stakkars samboeren min sier bare jeg!

Samboeren min : Skal du være sånn i 9 måneder???? Er det greit at jeg flytter hjem til foreldrene mine og så ringer du når fødselen er i gang??
Vet jo at det er tull og han bare prøve å være morsom,men jeg leitet etter det nærmeste jeg kunne kaste. (U)heldigvis var det bare en tom dent pakke [;)]

hehe, jeg har ikke merket så mye til det enda, men sambo er veldig forberedt! sist gang jeg var gravid var jeg helt ekstrem!! så vi venter bare på det:p

hehe..ja det er godt vi kan le av det etterpå hvertfall [:D] 

Er sånn her også........[:(]

Jupp det svinger litt opp å ned [:D]

har ikke merket så mye enda, men jeg blir veldig rørt og fort trist! Merker jeg er på gråten ettpar ganger om dagen! haha!
begynte å grine i går når jeg var ute å kjørte bil, fordi det lå en påkjørt katt i grøfta...

Og har tørket tårer til en sang på radioen, fordi den var sååå fin! [:D]

Men blir ikke sint og glad omhverandre da!

Jeg merker at jeg blir trist og lei av ting som er helt tåpelig! Sånn som i helgen,da hadde vi besøk og kjæresten og en kompis spilte et nytt spill på xboxen. De brukte ganske lang tid og jeg følte meg oversett. Til slutt tar jeg meg selv i og sitte og grine fordi kjæresten heller bruker tiden på et spill. hahaha jeg gir meg over!

ikke merket så mye av det.
mest bare sliten og lei av kvalmen[:'(]

gleder meg til det er over så jeg kan nyte svangerskapet!

hehe - jeg har også disse store humørsvigningene! litt morsomt også, spurte mannen min i går om han forstod dette her??? men selvfølgelig forstår han det - var likt sist gang også, så nå vet han hva som er i vente [:)] men det er nok litt frustrerende for dem som plutselig må leve med noen som blir litt rare [:)]

jeg er akkurat likedan..og jeg holder på å bli gal av det sjøl å ... [8|][8|]

jeg sa i går at jeg ikke hadde merket noe til hormoner enda, *kremt* jeg trekker det tilbake! jeg har satt himmel å jord i bevegelse i dag fordi at sambo ikke ville kjøre på butikken å kjøpe chips å dipp til meg:S så nå har jeg grått mine modige tårer,å bedd han sove en annen plass i natt!

Jeg fant ut hvor domt det var,så jeg har unnskyldt meg og vi er venner igjen:) nå er han på butikken:D

Jepp jepp....

Med første mann kalte mannen meg for bitch men andre mann Hitler[:D][:D][:D][:D]

Når jeg fikk posetiv test denne gang sa han bare huff 9 måneder til med helvete...haha....:)
Sånn går det..Alt er sagt med ironi altså[8D][8D][8D]

Jeg ble sint på han i dag fordi jeg spurte han om Gravid bladet mitt var kommet, og da sa han nei. Så to timer etter kommer han, "Jeg bare tullet, det ligger å venter på deg i stuen". Dumme samboeren min [8D] Han bare ler av meg da heldigvis, så det er ikke blitt noen seriøse krangler enda.. Jeg er dessverre ganske sta  og har kort lunte fra før, så hormoner opp alt det er ikke alltid en bra kombinasjon. [:D]

Back
Topp