Hormoner..

Ju9ta

Forumet er livet
Uff aza... Nå om dagen så skal d ingenting til før tårene kommer sprutende ut..[:(] nesten litt irriterende noen ganger..
Sambo ringte istad å sa at han måtte jobbe overtid,og ikke er ferdi før 20.00 ikveld.. Begynte å stortute i tlf for at jeg må vente så lenge før han kommer hjem igjen..[:(][:(]
Håper disse hormonene stabiliserer seg snart,hvis de i d hele tatt gjør d da..??[&:]

Flere som har d som meg for tia?? 

join the club!! [:D]  hehe kan ikke tro at det er flere tårer igjen snart!!  [:)] 

Hahaha, beklager....
så det litt for meg der.

Jeg også tuter, men det er mer av ting jeg blir rørt av.
griner av alt mulig på tv.
grey's anatomi i går.... uææææ... [:(] [:(] [:(]

huff ja, og så er jeg jo plutselig så aggressiv i et sekund og så avhengig og trengende i det neste.. hi hi.. håper også det går over snart..[&:]

ORIGINAL: Kaya

huff ja, og så er jeg jo plutselig så aggressiv i et sekund og så avhengig og trengende i det neste.. hi hi.. håper også det går over snart..[&:]

Må bare signere... [:D] Forferdelig plagsomt... Men er vel igrunn værst for sambo... [&:] [;)]

Bra jeg ikke er helt alene i "hormonell verden" da..[8D]

du er langt fra alene. [;)][:D]

hihihi...samma her og..[8D] sambo vet vel ikke snart hva han skal tro... "Gråte"gråte eller "latter"gråte lixom..[8D]

sambo er i nordsjøen så jeg sitter her å sipper for meg selv jeg da.
under ghost wisper måtte jeg gå å hente klut for å tørke alle tårene hehehe

hehehe...[8D] Har pakka ned en liten håndduk i sofaen der jeg bruker å sitte jeg...[8D] den har jeg tørka mange tårer me nå..[8D] hihi

ORIGINAL: Cambi

Jeg også er sånn som griner av alt mulig... Som Greys anatomi i går, å ghost Wisper nå nettopp... herregud asså... tuter som bare det... tårene triller... hehehe... samboen bare kikker på meg å ler... hehe... må jo le jeg også, men alt er så rørende, å flott å trist å alt på en gang, å da komer tårene... hehe...

hahahah jeg også tuta til ghost whisperer i går... måtte nesten flire av meg selv, men kunne ikke hjelpe for det..[8D]

Jeg og! Men den episoden på Greys Anatomy var trist da! Hadde nok grini uansett... Kan egentlig ikke bli så mye verre enn det jeg er i utgangspunktet....

[:D] Grein av Ghost Whisperer også ja...

Back
Topp