HORMONER

Mammakanskje3

Flørter med forumet
MayDay2021
Herlighet må berre seie det med store bokstava, kroppen min er full i HORMONER.. Om eg ikkje grine så er eg sur eller super happy:woot: syns faktisk synd på sambuaren min..
Men heilt umulig å styre for tida...
Noken fleire som har det sånn? :anyone

Ja, har det sånn selv! Har følt meg sykt bitchy de siste dagene og tar lett til tårene, noe jeg aaaaldri gjør ellers! samboeren er ikke spesielt happy for mitt svingende humør, men så er det ikke han som må gå gravid heller:hilarious::hilarious:

Last edited:
Ja, har det sånn selv! Har følt meg sykt bitchy de siste dagene og tar lett til tårene, noe jeg aaaaldri gjør ellers! samboeren er ikke spesielt happy for litt svingende humør, men så er det ikke han som må gå gravid heller:hilarious::hilarious:

Haha så godt å sjå at eg ikkje er aleine :woot:

Mee too,beste var at jeg møtte ei dritt kjærring på butikken som har spredd bare løgner om meg,Å da hun så skeivt på meg så exploderte jeg! Så jeg ga henne inn! Noe jeg aldri ville gjort ellerkjentes veldig greit ut da

Blir litt lettere irritert, ja, men det går heldigvis fort over. Og jeg/vi ler gjerne av det etterpå om jeg har vært litt overdrevent spydig - enn så lenge.:knegg: Blir sikkert verre etterhvert.:wacky:

I går skulle mannen opp 5, og jeg 6. Jeg våkner et par ganger ila natten for å gå på do, og trenger derfor den søvnen jeg får gjennom natta. Alarmen hans gikk av, og jeg tenkte "slumrer du nå, så er du død!" Han sto dog opp på første alarm.:woot: Fortalte det til han etter jobb, og vi fikk latterkrampe begge to.:laughing021

Her og! Har ingen kontroll. I går kveld lo jeg sånn at det nesten ikke kom lyd (dere skjønner hvordan) var noe som var så vanvittig morsomt! Og mitt i denne latteren begynner jeg å strigråte!!! Asså!!! Jeg hadde ingen grunn! Men tårene spruta og det var full ugly cry:hilarious:

Back
Topp