Hormoner....

Lillemor21

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Augustmødrene 2014
Har så sinnsyke hormoner i dag, stakkars mannen fikk virkelig gjennomgå.. noen som har noen tips, jeg merker jo selv at jeg er helt på tuppa :grumpy:

Jeg har ingen gode tips. Jeg griner av alt. Av _alt_

Jeg kjefter og smeller for alt og ingenting... Som mannen så fint sa, han ser frem til at det stabiliserer seg, for nå må han på en måte bli kjent med meg på nytt - hver dag!

Jeg kjefter og smeller for alt og ingenting... Som mannen så fint sa, han ser frem til at det stabiliserer seg, for nå må han på en måte bli kjent med meg på nytt - hver dag!
Haha huff. Unnskyld at jeg ler. Er bare så sinnsykt kjent. Jeg har ni tusen ganger så kort lunte på sutring og.

Ja det er helt krise til tider. Haha, trur jeg har sett en ny side av mannen min også :hilarious:

Så leit å høre! Det er helt innafor å være hormonell. Kan være greit å advare de nærmeste, så blir man kanskje møtt av mer forståelse. Jeg er mest trøtt og nedfor selv, og veeeeldig kvalm. Men siden jeg er alene, så har jeg ikke andre å kjefte på enn meg selv :)

Kjenner hormonene herjer i kroppen min nå og det gikk desverre ut over mannen idag. Men han tok det heldigvis med et smil he he. Hvisket i øret mitt, at idag er du virkelig gravid kjenner jeg er mer sliten idag så sikkert det som gjør det. Heldigvis har jeg en tålmodig mann

Back
Topp