Hormoner

Klager på noe annet jeg. Idag føler jeg meg helt fin, ingen symptomer og er redd for jeg ikke er gravid mer!?!?!?? Ingen kvalme, ingen såre bryster, føler meg ikke uggen, føler meg normal. Har ingen blødninger eller noe, men mensenmurringer. Livredd :sad010
Ingen symptomer et like vanlig som masse symptomer :Heartbigred jeg hadde kun murringer i forrige svangerskap. Ting kan plutselig snu :happy:

I dag har jeg bare lyst til å grine. Fader ass. Hsr så mye smerter og plager i beina og resten av kroppen, men kan ikke ta medisin fordi jeg er gravid. Nå er jeg bare så sjukt frustrert at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. :banghead:

Bare jeg som ikke blir hormonell som gravid? Ikke vært det i noen av mine svangerskap..

Bare jeg som ikke blir hormonell som gravid? Ikke vært det i noen av mine svangerskap..
Jeg gråter litt lettere enn vanlig (men fremdeles skal det mye til, for jeg gråter til vanlig nesten aldri), men utover det er jeg ikke hormonell. Gråter ikke av hver eneste sob story, og er ikke sint eller irritert på alle.

Hvor langt er du på vei? Jeg hadde symptomer frem til forige helg, ca uke 5. Så forsvant alt. Kanskje du opplever det samme?
Engster meg så mye at samboeren tvang meg til å ringe min psykolog bror i går :smiley-ashamed008
Jeg er vel 5+4, men jeg er litt usikker. Er over 5 uker vet jeg. Jeg er så redd, går rundt med en klump i magen. Første gang jeg har fått så panikk. Har du sjekket noe mer opp i det? :Heartred

Ingen symptomer et like vanlig som masse symptomer :Heartbigred jeg hadde kun murringer i forrige svangerskap. Ting kan plutselig snu :happy:
Ok, håper det at jeg er like gravid selv om symptomene er borte idag. Fremdeles ikke noe blødning så håper det går bra og jeg er like gravid.

Jeg gråter litt lettere enn vanlig (men fremdeles skal det mye til, for jeg gråter til vanlig nesten aldri), men utover det er jeg ikke hormonell. Gråter ikke av hver eneste sob story, og er ikke sint eller irritert på alle.
Får inntrykk av at "alle" er hormonelle, godt å se at det er flere enn bare meg som ikke blir det
Jeg tar lett til tårene til vanlig om det er noe trist, så det er ikke typisk gravid-hormonell for min del :p

Back
Topp