Hormoner

Bukett

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Er det fler enn meg som har hormoner helt over styr? Jeg blir heldigvis sjelden sint, men jeg gråter så og si hver dag og de minste ting får meg til å gråte..det er egentlig ganske komisk! Både jeg og mannen ler godt av det, og heldigvis er han veldig tålmodig :-)

Fks hylgrein jeg av filmene hunger games og planet of the apes... eller fordi det var tomt for nugatti... eller fordi jeg savnet nevøen vår.

Flere??:-)

Haha jeg er sinnsykt overfølsom!! gråter av den minste lille ting :(

Nesten godt at vi er fler! Jeg synes det er bedre enn om jeg skulle gått rundt å kjeftet og vært mye sint da men blir jo nesten flau over hvor fort jeg begynner å grine.

Var veldig hormonell med nr 1. Ikke merket noe denne gangen, før idag.. Er på ferie med familien og sliter med lukter så de må ta litt hensyn til meg. Føler meg som DEN byrden.. Så jeg ble så lei meg over at de måtte ta hensyn at jeg endte med å stå å grine i gangen mens 3-åringen min og mamma prøvde febrilsk å trøste meg [emoji85] Jeg var virkelig utrøstelig..

Var veldig hormonell med nr 1. Ikke merket noe denne gangen, før idag.. Er på ferie med familien og sliter med lukter så de må ta litt hensyn til meg. Føler meg som DEN byrden.. Så jeg ble så lei meg over at de måtte ta hensyn at jeg endte med å stå å grine i gangen mens 3-åringen min og mamma prøvde febrilsk å trøste meg [emoji85] Jeg var virkelig utrøstelig..
Ååh, stor klem! Byrde er du da aldeles ikke, men hormoner kan virkelig være noe dritt! Du er nok tilgitt av de rundt deg før du rekker å be om unnskyldning!:Heartred

Back
Topp