Hormoner

ECB

Glad i forumet
for første gang er jeg hormonell. Ekstremt hormonell. Skal ingenting til for at jeg gråter. Blir sint som fy uten grunn. Og så blir jeg forbanna på meg selv pga måten jeg reagerte.
Oppdaget nå at hormoner + greys anatomy = stortuting.

Hahah, kjenner meg igjen :hilarious: jeg har kost meg med gamle episoder av Grey's Anatomy noen uker nå og føler nesten jeg gråter hver episode.

Hahah, kjenner meg igjen :hilarious: jeg har kost meg med gamle episoder av Grey's Anatomy noen uker nå og føler nesten jeg gråter hver episode.
Prøv å se filmen a sunday horse. Jeg er glad gubben ikke var hjemme når jeg så den i går.

Kjenner meg veldi igjen i hormonene! Haha har de på jobb også.. stakkars de rundt meg:)

Jeg har også vært skikkelig hormonell de siste ti dagene! Blitt veldig irritert på ettermiddagene, og tatt lett til tårene...

Samme her [emoji2] Gråt meg gjennom Love Actually i helgen og måtte også felle noen tårer da det kom snø her fordi det ble så vakkert ute... Ikke normalt [emoji23]

Hahaha.. så også greys i går så langt det gikk.. hadde ikke sett det siden sesong 10, så det var vemodig når det tok slutt gor denne gang..

Hahaha.. så også greys i går så langt det gikk.. hadde ikke sett det siden sesong 10, så det var vemodig når det tok slutt gor denne gang..
Jeg er ikke kommet så langt. Er ikke lenge siden jeg begynte å se det så jeg har heldigvis mange sesonger å kose meg med

Back
Topp