Hormoner?

Hoe86

Forelsket i forumet
Flere som er hormonell og tyr lett til tårer?

Jeg blir gal av meg selv noen ganger... F.eks nå:
Kjæresten skulle kjøre dattera mi til pappaen, og innom en pizzeria å bestille pizza for å ta med hjem. Nå har det gått over en time, og han har fremdeles ikke kommet hjem. Jeg er så sulten og kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Annen mat frister ikke. Prøver å ringe, men han tar ikke tlf - typisk lydløs. Vet at han helt sikkert har dratt innom en kompis borti gata, siden han snakka i det tidligere. Ligger her og hulker (gråter) fordi jeg ikke har fått pizza enda, og kjenner meg forbanna. Vet at det er kjempe teit.

Hormoner - neida, joda! Huff blir sprø!

Håper dere har en fin dag iallfall :)

Hormoner ja !! Huff.. Har grått flere ganger i dag fordi jeg syns synd på meg selv fordi jeg er så sliten og skulle på jobb i ettermiddag. Så kommer jeg på jobb og der får jeg beskjed om å komme meg hjem fordi jeg ser ikke frisk ut :P og da begynner jeg å gråte for at jeg har dratt meg bort på jobb (30 min i bil) bare for å snu å dra hjem.. I dag er det ille :P

Jeg har faktisk ikke vært så hormonell enda.. Jeg er veldig følsom til vanlig, så jeg så for meg at jeg kom til å gråte lett i graviditeten. Men foreløpig er alt som normalt:)

Jeg er mer sint enn lei meg! Farer opp og blir sur og sint for ingenting... Slitsomt! Stakkars alle rundt meg.

Jeg har veldig kort lunte nå, gråt ikke så mye mer enn vanlig, men blir irritert og oppgitt over så få ting.. Blir irritert over meg selv som er sånn..

Jeg blir lei meg flere ganger om dagen:-p og akkurat som sist så gråter jeg hver gang jeg ser en baby, fødsel, gravid eller noe i den gata;-) kan ikke bla gjennom instagram feeden engang uten å bli rørt.
Fikk vite at samboern som skulle kommet hjem i dag etter 2 uker offshore ikke kommer hjem på enda en uke... Da snakker vi... *sutre* i tillegg er lillegutt blitt kjempeforkjøla og tett.. Ikke noe stas å stå bøyd over sprinkelsenga halve natta med kvalme og halsbrann:-/
Så hormoner er i allefall veldig normalt:-D

Jeg er mer sint enn lei meg! Farer opp og blir sur og sint for ingenting... Slitsomt! Stakkars alle rundt meg.
Sånn har jeg også det. Ikke så mye tårer, men veldig kort lunte!! Utrolig slitsomt for både meg og familien! Prøver å ta meg sammen, men får d ikke til. Typisk at deg blir verre om jeg er sliten eller sulten.

Hahaha :) ja jeg blir så fort sint at det er ikke måte på. Sliter med å holde masken med sønnen min også stakkars :/

Blir ikke fort lei meg, men lunta er definitivt kortere nå i disse dager... Flaks for samboeren min at han jobber borte to uker i mnd så han slipper alt styret mitt :-)

Flere som er hormonell og tyr lett til tårer?

Jeg blir gal av meg selv noen ganger... F.eks nå:
Kjæresten skulle kjøre dattera mi til pappaen, og innom en pizzeria å bestille pizza for å ta med hjem. Nå har det gått over en time, og han har fremdeles ikke kommet hjem. Jeg er så sulten og kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Annen mat frister ikke. Prøver å ringe, men han tar ikke tlf - typisk lydløs. Vet at han helt sikkert har dratt innom en kompis borti gata, siden han snakka i det tidligere. Ligger her og hulker (gråter) fordi jeg ikke har fått pizza enda, og kjenner meg forbanna. Vet at det er kjempe teit.

Hormoner - neida, joda! Huff blir sprø!

Håper dere har en fin dag iallfall :)
Jeg griner av alt om dagen og kjenner meg igjen i det du skriver :p Kan f.eks. begynne å tute over følgende: Hunden vår gjør noe fint, jeg ser en baby/fødsel/gravid dame på TV, mannen er superforståelselsfull, jeg tenker på navna vi har valgt, jeg går forbi barneavdelingen på HM/Lindex/Cubus, jeg orker ikke lage middag, jeg klarer ikke komme på noe mat som frister, jeg har ikke noe lyst til å stå opp osv osv.
Jeg synes ikke du er teit, bare en normal del av å være gravid tenker jeg :happy119

Hormonene har så godt som tatt over kroppen.. Blir så frustrert over det :p klikker av ingenting omtrent. Kan skifte humør på et blunk.

Samme her. Klikker og kjefter fordi folk setter inn i oppvaskmaskinen feil. Stakkars folk som er på påskeferie med meg.
Og så ligger jeg og griner etterpå fordi jeg ikke kan oppføre meg normalt.

Tar til tårer ofte jeg nå ja. Var verst en ukes tid før påske. Litt bedre nå noen dager, men idag igjen trillet tårene egentlig uten grunn. Blir bare så negativ og pessimistisk av og til, tenker triste tanker så kommer tårene..

Jeg så et fødselsprogram fra USA i går, og begynte å gråte fordi hu var så flink til å presse. Også kom jo ungen og det ble veldig overveldende. :-)

Back
Topp