Hormoner

Bambee

Flørter med forumet
Hei!

Jeg lurer på om flere av dere er plaget med hormoner? Jeg mister rett og slett kontroll over følelsene mine og synes til tider at mannen bare er en idiot og verdens mest irriterende person (som han forøvrig ikke er, hihi) Jeg er rett og slett urimelig.

Er det noen som har tips til meg? Er det noe jeg kan gjøre for å kontrollere hormonene? Eller må vi bare holde ut begge to til barnet er født? ;)

En gang kom mannen hjem med sjokolade,og mens jeg lå og spiste den på senga så begynte jeg å gråte og le på en gang...han bare:ler du eller griner du??
Jeg: jeg vet ikke...buhu mens jeg jafset i meg sjokoladen. Hormonene gikk i sving den dagen ja hehe.

Tar lett til tårene enkelte dager. En dag var det fordi ingen av klærne passer lenger. En dag fordi jeg er så glad i barna mine. En annen dag fordi jeg ble andpusten av å gå opp trappen....:p:p og sånn går dagene:p

Hadde en episode nå hvor jeg bare brølte til mannen min, stakkars..han lurte på hva som hadde skjedd med opptakene på TV'n og jeg brølte tilbake at jeg ikke jobber i tv bransjen så du er ikke alene☺️ men tror det bare er viktig å si beklager for utbruddene når du føler deg rolig det gjør jeg, og da forstår han det

En gang kom mannen hjem med sjokolade,og mens jeg lå og spiste den på senga så begynte jeg å gråte og le på en gang...han bare:ler du eller griner du??
Jeg: jeg vet ikke...buhu mens jeg jafset i meg sjokoladen. Hormonene gikk i sving den dagen ja hehe.

hihi, så morsomt! har ikke vært så veldig lei meg enda, ikke av meg selv, men sier mannen er skjevt ord til meg blir jeg bunnløst fortvilet eller rasende! stakkars mann, ikke kjekt for oss begge..

Hadde en episode nå hvor jeg bare brølte til mannen min, stakkars..han lurte på hva som hadde skjedd med opptakene på TV'n og jeg brølte tilbake at jeg ikke jobber i tv bransjen så du er ikke alene☺️ men tror det bare er viktig å si beklager for utbruddene når du føler deg rolig det gjør jeg, og da forstår han det

Ja, kjenner meg veldig igjen. Sier jo unnskyld etterpå og mannen er jo veldig forståelsesfull, men jeg får så dårlig samvittighet og det er jo ikke akkurat behagelig å være så rasende eller trist.. uff, får bare håpe at det ikke blir verre! ;)

Stakkars menna ja,er mye de må tåle for å si det sånn.men det får de bare tåle når det er så utrolig mye vi må gjennom

Ja, kjenner meg veldig igjen. Sier jo unnskyld etterpå og mannen er jo veldig forståelsesfull, men jeg får så dårlig samvittighet og det er jo ikke akkurat behagelig å være så rasende eller trist.. uff, får bare håpe at det ikke blir verre! ;)
Stakkars menna ja,er mye de må tåle for å si det sånn.men det får de bare tåle når det er så utrolig mye vi må gjennom
Ja de får virkelig kjørt seg:-) Men de er utrolig gode å ha! <3

I går kom mannen min hjem fra jobb og fant meg gråtende på badet, han spurte: hva er du så lei deg for? Mens tårene trillet: jeg vet ikke... Og så ble vi sittenes en stund før jeg sa: ok, nå er jeg ferdig, så gikk vi ned igjen... Mine hormoner er over alt fortiden...:)

Nei, her er det mangel på følelser. Gubben syns jeg er veldig kald mot han. Ellers kan jeg bli litt rørt av serier, men merker lite til hormonene

merker ingenting. Har hatt en episode hvor jeg blåste meg opp og ble lyne forbanna og brølte og kjeftet ut av en annen dimensjon.... :P
Men det var til en mann som klikket på meg her om dagen da jeg kjørte hestehenger gjennom travleste rundkjøringa i byen i rushen! der fikk selvfølgelig hesten lirka opp døra fra innsiden (utrolig, menmen... tiltak satt inn!). Det utgjorde ingen fare for verken hestene eller biler rundt meg, så jeg kjørte ut av rundkjøringa og en par hundre meter før jeg stoppet og ordnet det uten å være til hinder for rushen.
Mannen fulgte etter meg og lå på tuta og lysene, for deretter å løpe ut å brøle til meg for en idiot jeg var og at jeg skulle politianmeldes å i det hele tatt. Ville ha navnet mitt, så da tror jeg svaret mitt kunne svidd av hår og klær på mannen som jeg freste tilbake - ta bilnummeret og anmeld meg du din tosk!!! Se bak i hestehengern så ser du at hesten ikke kan falle ut døra! (som han påstod).
Deretter kalte han meg gal å sa nå ringer jeg polisen.
Jeg kjørte, ringte politiet selv og forklarte før han rakk det, og fikk skryt for hvordan jeg løste det rent trafikkmessig :P jeg nevnte ikke utbruddet mitt... så sur kan jeg ikke komme på sist jeg var.

Back
Topp