Hormoner?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hva vil du si er det som har "opplevd" som å vært det verste hittil i svangerskapet med tanke på hormoner?

Jeg husker en dag sambo kalte meg for "løkrull", fordi jeg sa noe han ikke var enig i. Verden min raste!!!! :P Jeg hylgrein og følte ingenting kunne noen sinne gjøre meg glad igjen!! :P haha!

Hva vil du si er det som har "opplevd" som å vært det verste hittil i svangerskapet med tanke på hormoner?

Jeg husker en dag sambo kalte meg for "løkrull", fordi jeg sa noe han ikke var enig i. Verden min raste!!!! [emoji14] Jeg hylgrein og følte ingenting kunne noen sinne gjøre meg glad igjen!! [emoji14] haha!
Hahaha! Løkrull! Herlig!

Jeg husker ikke noe fra dette svangerskapet, syns jeg har oppført meg ganske bra [emoji14] Annet enn å ha litt kort lunte nå og da.

I forrige svangerskap hadde jeg cravings på epler og sjokolademelk. Jeg hadde skjært opp et eple i båter og dandert de på et fat og fylt opp et stort glass sjokolademelk! Her skulle det koses!! På vei til godstolen min passerer jeg mannen og snubler litt i teppet, noe som resulterer i at jeg søler et par dråper sjokolademelk på teppet. Jeg bare sto der, stiv og så på verden min som gikk i biter rundt meg. Bak meg kom mannen min, han lo fordi han så reaksjonen min og at jeg var i ferd med å begynne å gråte. Han satte glasset og fatet på bordet for meg, holdt rundt meg og sa at det gikk veldig fint, det var bare tre dråper melk. Vi hadde to kartonger i kjøleskapet og mer på butikken [emoji14]

Har tre små greier..
1. Mannlig student på jobb som av og til var litt for frittalende - jeg synes akkurat da at han var fryktelig frekk og kastet en penn på ham... Traff ham midt i ansiktet :o. Turte ikke si så mye til meg etterpå :p.
2. Møtte ei veldig god venninne på fredag etter å ikke ha sett henne siden julaften... Hun lurte på hva jeg hadde gjort med nesa mi - den så anderledes ut... Tok det veldig personlig for har ikke gått så mye opp i vekt :p.
3. Ei venninne gratulerte meg med morsdagen og jeg var ute av meg resten av dagen! Savner mamma sånn <3<3

Hadde to øyeblikk i desember. Jeg viser ikke så mye følelser, så godt at begge var med mannen min. Den ene gangen utenfor Jysk og bilen var for liten for den nye sengen. Andre gangen fordi mannen tok parti med sin mor :p Jeg reagerte med å gå ut av bilen og strigråte med ryggen til. Fikser ikke å gråte foran andre haha :D

Raseriutbrudd er vel det jeg har merket mest av :P

Kontakten til vår komfyr var ikke helt god så vi fikk hentet inn en elektriker for å hjelpe til med å fikse dette. Fyren kom og begynte rive ut kabel som måtte oppgraderes, samtidig begynte det å tordne. Elektrikern ville da ikke gjøre noe i tordenværet noe jeg selv forstår, så fikk beskjed om at han må fullføre en annen gang og kom med kommentaren "kos dere med brødmat så lenge". Tanken på å stå uten fungerende komfyr på ubestemt tid var høyst uaktuelt så etter endel sinna ord fra meg lovet han å komme tilbake når været hadde gitt seg.

Blei fly forbanna når jeg skulle hjelpe en venn med å få en båt opp på en båthenger. Det er noe jeg har gjort som liten ilag med min far på fisketurer, men min venn mente jeg gjorde alt feil og begynte pirke, endte med å kaste tauet ut i vannet og bare gå, fikk vedkommende fikse selv... tok min metode etter å ha roet meg og da gikk det selvfølgelig rett på hengeren uten problem :P

Ellers er det oppgitthet om jeg mister ting på gulvet for det å plukke det opp igjen krever planlegging på minimum 10 min...

Back
Topp