merker at jeg har begynt å bli litt mer irritabel og trøtt om dagen, akkurat 3 mnd til termin. Det som irriterer noe enormt er at alle sier at vi ikke kan vite om vi faktisk får jente selv om to jordmødre sa det var jente.. Vet at det er en sjans for at de tar feil, men de kommer også alltid med historier om noen de kjenner som hadde vært på ørten ul og hadde fått vite at det var jente, men ut kom det en gutt. For meg er det akkurat det samme om vi får jente eller gutt, men er så lei alle tips og historier alle har om graviditet og alt annet..
Jeg får råd om alt fra hva jeg må be om på fødestua, hvordan jeg bør føde, at jeg har kjøpt for små eller for mye klær, hva vi bør lage av babymat når ungen blir større, bleier, leggetips, rutiner...
Syntes det begynner å bli litt slitsomt, noe må vi jo få lov til å finne ut av selv, og ingen vet jo hvordan vår unge kommer til å være.
Beklager sutreinnlegg, måtte bare få det ut
opplever dere det samme som meg?
Jeg får råd om alt fra hva jeg må be om på fødestua, hvordan jeg bør føde, at jeg har kjøpt for små eller for mye klær, hva vi bør lage av babymat når ungen blir større, bleier, leggetips, rutiner...
Syntes det begynner å bli litt slitsomt, noe må vi jo få lov til å finne ut av selv, og ingen vet jo hvordan vår unge kommer til å være.
Beklager sutreinnlegg, måtte bare få det ut