Hormoner..

*tropisk*

Forelsket i forumet
Flere her som har et variert humør? Jeg sjems! Humøret skifter i flere skiller på kort tid og jeg føler meg som verdens verste kone. Stakkars samboer, han får virkelig gjennomgå for tiden:oops:

Ja humøret mitt er opp og ned som en jojo, syns mest synd på ungene, mannen klarer seg alltids :p Går som regel greit, verst om morgenen egentlig!

Ja humøret mitt er opp og ned som en jojo, syns mest synd på ungene, mannen klarer seg alltids :p Går som regel greit, verst om morgenen egentlig!

Ja huff:oops: her er d mannen d går mest utover. Han jobber borte hver uke fra mandag til fredag, å denne helgen har han fått gjennomgå. Skal liksom ingenting til for at jeg reagerer på noe, å mye av grunnen er vel at vi kun har 3 korte dager sammen å resten av tiden er jeg alene om d meste:( da syns jeg det er ekstra viktig at han holder ord i d han lover meg.

Ja huff:oops: her er d mannen d går mest utover. Han jobber borte hver uke fra mandag til fredag, å denne helgen har han fått gjennomgå. Skal liksom ingenting til for at jeg reagerer på noe, å mye av grunnen er vel at vi kun har 3 korte dager sammen å resten av tiden er jeg alene om d meste:( da syns jeg det er ekstra viktig at han holder ord i d han lover meg.
Uff ja det er jeg enig i! Vi har en gutt med atferdsforstyrrelser og veldig høyt energinivå, det kræsjer litt med hormonell mamma til tider :confused: Men men, vi kommer oss gjennom det!

Jeg hadde forventet mye værre når det kom til hormoner og humør! Det jeg merker er at jeg har høyere topper og dypere daler, men synes egentlig ikke at det svinger mer enn før.. Nå ha jeg riktignok alltid vært en humørbombe da ;)

Kjæresten min svarer tilbake med samme mynt og gir null forståelse for at det er hormoner. Får skikkelig lyst til å skrike høyt til han og fortelle han hvor teit han er, men isteden begynner jeg bare å grine :-P skikkelig berg og dalbane :-P

Kjæresten min svarer tilbake med samme mynt og gir null forståelse for at det er hormoner. Får skikkelig lyst til å skrike høyt til han og fortelle han hvor teit han er, men isteden begynner jeg bare å grine :p skikkelig berg og dalbane :p
He he, litt sånn her også. Gubben fyrer seg opå når jeg er sur og grinete, godt det går fort over igjen :p

Åja... synst mest synd I eldste som har adhd, som ikke får like mye tolmodighet som vanlig for tiden :p Vi er like vanskelige begge 2 avogtil :p men vi kommer oss igjennom det og vi legger oss aldri sinte :) og eg prøver å forklare han at det går over, mamma er bare litt ekstra sliten for tiden pga babyen :p

fryktelig skiftende humør. Akkurat nå ligger jeg på sofaen å surer meg :P mannen har heldigvis full forståelse så han tok med seg barna ut :) I det han gikk ut sa han; "uansett hvor sur og grinete du er, så er du allikavel verdens mest fantastiske" :) smelt :)

Åja... synst mest synd I eldste som har adhd, som ikke får like mye tolmodighet som vanlig for tiden :p Vi er like vanskelige begge 2 avogtil :p men vi kommer oss igjennom det og vi legger oss aldri sinte :) og eg prøver å forklare han at det går over, mamma er bare litt ekstra sliten for tiden pga babyen :p
Tror nok gutta her får vite om lille ganske snart så vi kan forklare litt mer om mamma sin korte strikk...

Back
Topp