Hormoner?

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Flere her som sliter litt med hormonene? Her går det over stokk og stein, egentlig. For det første er jeg sint og irritert nesten hele tiden. For det andre så tar jeg meg så sykt nær av ting, og tåler liksom ikke å få noe som helst tilbake. I dag har jeg sikkert grått 14 ganger av ulike grunner.. Tårene bare renner, og jeg er så sliten psykisk at jeg nesten ikke vet opp ned på meg selv.

Egentlig tror jeg at jeg er bittelitt deprimert for tiden. Jeg føler på at jeg er til så stor bry for alle andre, og spesielt for barnefar. Dessuten har jeg ikke like mye energi som før, og har derfor ikke orka å hjelpe til så mye hjemme som jeg pleier.. Jeg ligger heller på sofaen. Min mor har sagt mange sårende ting til meg i det siste, og jeg skulle bare ønske hun forstod meg litt bedre...

Jeg har aldri følt meg mer alene i verden før enn det jeg gjør nå, og jeg har rett og slett ingen å prate om det med. Han som jeg skulle ønske aller mest at var her han skyr meg som pesten, og jeg.. Nei uff. Jeg VET jeg hadde takla det hele så mye bedre om jeg ikke hadde vært så hormonell. Men nå er jeg rett og slett bare så sliten og lei meg at hele kroppen har vondt :( pffff... så venter en hel helg på jobb..

Jaa, plages med det samme.. Helt likt faktisk, bare at jeg ikke gråter :) men blir vell det også ..
Føler også at man er til bry, er irritert og sint på mannen min nesten hele tiden .. Huff stakkar. Men i dag har vi hatt det kjempe bra, får håpe det blir flere dager :)

Er slitsom, men det roer seg etter de første ukene og kan komme litt igjen mot slutten av svangerskapet.

Jeg har blitt stikk motsatt! Vanligvis så gråter jeg lett og har kanskje litt kort lunte. Nå blir jeg ikke sur for noen ting, går bare rundt å er rolig. Å i går ble hunden til mamma å pappa påkjørt (lå klemt under hjul) uten at jeg har felt en tåre... Vanligvis så skulle jeg ha hylgrini... skjønner nesten ingenting jeg!

Her er det også masse hormoner. Får tårer i øya og bevrende leppe for ingenting. Bare ditt innlegg, sofiebrvik, fikk meg nesten til å grine. Uff. Stor klem til deg!

Det har vært ekstra ille de siste dagene. Jeg gråter hele tiden :/ og nå toppet det seg jo i dag tidlig når jeg hadde brun/rosa utflod. Merkelig nok klarte jeg fungere på jobb sånn nogen lunde :)

Men når jeg er hjemme... Spesielt når jeg har lagt meg, da revner det litt for meg. Så mange tanker, så mye å frykte :(

Back
Topp