hege 89
Flørter med forumet
Flere enn meg som føler seg overveldet av hormoner og følelser. . Som plutselig føler for å grine en skvett, uten egentlig å vite hvorfor ?? I dag har mamma's lille gull gitt smokken sin til nissen, og sover sin første natt uten smokk !! og jeg føler meg som den slemmeste personen på denne kloden !! Hvordan kunne jeg snakke han til å gi fra seg den som betyr så mye for han ?? (tanken min var at han begynner å bli stor nå, og mer og mer avhengig av smokken sin, og vi ville prøve å slutte med smokk i god tid før neste kommer, så det ikke blir enda mer å forholde seg til på en gang ! og han var helt med på at nissen skulle få smokken hans til jul, fordi at han er så stor at han ikke trenger den lenger! ! ) men i kveld når han skulle legge seg spurte han etter smokken, da innså jeg det at han ikke har forstått at nå er den borte for alltid. . føler meg som verdens værste mamma akkurat nå, men tenker at dette kanskje er det beste for han på sikt !! så nå har jeg sittet å sutra over alt og ingenting for meg selv i hele kveld. . !! buuhh.. hormoner og følelser er slitsomt under graviditet !! (BEKLAGER utblåsningen damer.. men godt å få sagt det "høyt"til noen )