Hormoner.... :-/

*Lindus**

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene <3
Merker de er der ja!
Holder på å klikke på mannen min som knitrer med posen hver gang noen snakker på tv. Sagt i fra noen ganger nå :P og nå er det sann at jeg bare har lyst til å rive posen fra han og skrike :mad:

Hihi. You are not alone. Forrige gang var jeg nesten ikke klar over det før etter at hormonene var ute av kroppen igjen, så denne gangen er jeg litt mer forberedt.. For herreguuuud for et monster jeg var sist :p

Holdt på å klikke på mannen tidligere i dag da han brukte den "gamle" osten til tacoen og ikke den nyinnkjøpte. Var ikke noe galt med den gamle, det er bare jeg som er sær. Men jeg klarte å holde meg til et lite "ååååhhh" istedetfor å klikke helt :p

Alle humør var innom her på under 5 minutter. Var sint på samboer grunnet noe han hadde gjort/ikke gjort og begynte kjeftsmella. Begynte å le og grine etterpå fordi det gikk opp for meg hva dette kom av. Haha. Han sier selv at han gleder seg til alle disse forskjellige utbruddene mine kommer. :-P

*lykkebaby 2014 ♥*

Hehe! Full i hormoner her og :p Tåler ingenting for tida, og bjeffer fort viss ting ikke blir rett eller ting irriterer meg :p stakkars sambo :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe....er nok ikke bare bare å være i hus med om dagen nei! "godt" jeg ikke er den eneste ;)

Know the feeling!!
Sist gang jeg var gravid var samboeren nesten litt redd da han kom inn døren fra jobb. Var alltid spent på hvilket humør jeg var i noen ganger ville han visst snu i døren.. Har et ganske høyt temperament i utgangspunktet.. Men den der graviditeten gjør det Enda verre., om det var mulig

Uff, ikke snakk! Her endte noe som skulle bli en koselig kveld opp med at jeg sitter å kjefter og smeller. Til slutt orket han ikke å høre mer på meg så han satte seg ned alene å så en film vi skulle se sammen. Så satt jeg å stortuta i stolen før jeg gikk opp og la meg og nå gråter jeg bare for at jeg føler meg som en dårlig mor som skal få flere barn og at det kanskje kan gå utover gullene jeg allerede har:'( *snufs* synes max synd i meg selv nå! Haha:p

Huffameg.
Jeg er også ganske hormonell, men jeg og mannen har litt erfaring med å takle sånt fra før siden jeg var ganske hormonell da jeg brukte hormonprevensjon, og jeg må si han har blitt veldig flink! <3
Så dette skal vi nok klare uten alt for mye drama her i huset. (Det er jo lov å håpe ;) )

Haha. De hormonene kan være litt slitsomme ja.. Jeg synes faktisk at det verste er når jeg blir sur fordi mannen ikke reagerer på riktig måte... Om han ikke blir glad nok, eller om han ikke blir litt bekymret eller ja. Dersom han ikke viser den følelsen JEG føler passer. Stakkars mann. :p

I går kjefta å smelte eg i 10 min når mannen kom hjem frå jobb .. Han har jobbet overtid til 8 hver dag i 2 uker .. Å ikkje vært me å tatt ungene :) så i går raste det ut av meg .. T svar fikk eg *du smile når du får lønnå* då måtte eg bara smila .. Å Va ikkje sur lenger ;)

Back
Topp