Hormoner!

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Hallo jenter! Står det bra til med dere? :) lurte litt på om det er fler enn meg som merker hormonene ganske godt ? :p igår begynte jeg å gråte da jeg ikke klarte å lage lasagnen riktig.... Hadde ikke desilitermål, så det var ikke så lett tydeligvis! Syns jeg gråter for ingenting jeg :p
Noe rart dere har grått litt over ennå? Eller er jeg litt alene der :p? Hehe

Hallo jenter! Står det bra til med dere? :) lurte litt på om det er fler enn meg som merker hormonene ganske godt ? :p igår begynte jeg å gråte da jeg ikke klarte å lage lasagnen riktig.... Hadde ikke desilitermål, så det var ikke så lett tydeligvis! Syns jeg gråter for ingenting jeg :p
Noe rart dere har grått litt over ennå? Eller er jeg litt alene der :p? Hehe
Du er ikke alene:)

Neida. Du er ikke alene. I dag hadde jeg besøk av en vennine som også venter barn, og vi begge gråt da vi snakket om våre besteforeldre som hadde dødd for mange år siden. Vi pleier jo ikke gråte over det hver gang, men i dag kom det noen tårer da de ble nevnt i noen små bi setninger.

Å jada, flere grinetokter her siden positiv test. Kjenner det på hele kroppen at det bare er hormoner, for grunnene til at tårene kommer er idiotiske. :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke alene nei ;-) er både sinna fort og sippegjøk. Her om dagen gren jeg for at mannen ikke kunne ta og tømme støvsugenen for drit ;-)

Nei, du er IKKE alene :p jeg hyl griner til tider, mannen prøver og ikke le, men han klarer det ikke. Da snur grininga over til sinne hos meg:mad: :p stakkars mannen, tror jeg hadde fått meg en latterbye selv om vi hadde byttet rolle:)

Hormoner. ja....Gråter ikke noe særlig, men lunta er ikke tilstedeværende for tiden. Her om dagen så ble jeg kjempefurten og syntes så synd på meg selv da jeg ikke fikk dusjet fordi sikringen til varmtvannet hadde gått. Dette var mannen sin skyld, så klart, og jeg måtte virkelig ta meg sammen for å ikke eksplodere på'n!

Jeg begynte å grine på jobben en dag, fordi jeg hadde såååå lyst på wienerpølser...og jeg visste jeg ikke kunne få det før jeg evt lagde det hjemme... Da jeg var ferdig på jobb,brakk jeg meg bare av tanken på wienerpølser..

Og sinne er der det også, dessverre..

Sist graviditet tenkte jeg faktisk at damene som snakka om de der hormonene bare overdrev, men herlighet nå syår jeg der sjøl og er sint/lei meg for ingenting!! Kjennes ut som kroppen skal sprenges fordi jeg har for mange og sterke følelser på en gang :o :p haha

Ohh yes, tror ikke det går en dag uten at jeg gråter og verden er i grus :p

Føler så med dere, jenter :p er virkelig håpløst med disse hormonene! Hadde en laang dag i salongen på fredag, så kom samboeren innom en tur og jeg skulle vaske og style håret hans, også sto jeg bare plutselig der ved vasken da og grein...... Måtte pent ta meg sammen, var jo kunder der inne :p! Er ikke lett :p

Frøken hormonella gir seg til kjenne! Livet var ikke verdt å leve i går. Kjæresten ute på byen og jeg alene med barna. Syntes såååå synd på meg selv at jeg måtte grine litt for meg selv, til tross for at det var jeg som insisterte på at han trengte å sosialiseres. :p

Back
Topp