Hormoner

Bubba

Elsker forumet
Marsboerne
Hjelpes meg, det er ikke tull dette med hormoner! Jeg er så forbanna om dagen, så jeg tør nesten ikke være i rom med meg selv. Jeg er egentlig veldig rolig av meg, sjeldent sur og ganske tilbakeholden.

I går satt jeg og ventet på nyheter klokka 21.00 på TV2, det var noe viktig jeg skulle se. Det sto at nyhetene skulle begynne klokka 21, jeg ventet og det kom ikke noe nyheter. De kjørte igjennom med valgvake, så det ble ikke noe nyheter og jeg satt å kokte i sofaen. Det var like før jeg ringte TV2, mannen fikk heldigvis roet meg ned. Hehe :-)

I dag var jeg en tur innom butikken, når jeg kom ut hadde det parkert en bil helt inntil bilen min. Jeg kom nesten ikke inn i bilen og begynte derfor å kjefte høylytt på bilen som sto ved siden av. Det gjør jo mye nytte av seg mener jeg.
Flere som er forbanna om dagen?

jepp jeg banner og svetter om hverandre når jeg kjører bil. snakker høyt med meg selv. ble sint på en eldre dame i går. man må passe seg for meg til og med ene naboen min er små redd meg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe ;) ja, jeg er ganske utrivelig om dagen. En jeg jobber sammen med sa bare til meg at jeg har vært ganske sur i det siste. Å være sjef og være generelt grinete for alt er vel en dårlig kombinasjon :p

Jeg er mer sånn peace and love and harmony! Veldig irriterende for de fleste hehe ! Alt Har en forklaring og alle prøver liksom bare å være snille i mitt dumme hode!

Kine snart mamma til fire <3

Hehe ;) ja, jeg er ganske utrivelig om dagen. En jeg jobber sammen med sa bare til meg at jeg har vært ganske sur i det siste. Å være sjef og være generelt grinete for alt er vel en dårlig kombinasjon :p
Den balansen slet jeg med i sist svangerskap, oppå det at jeg kastet opp til uke 17, så var jeg nok temmelig utrivelig til tider :( Heldigvis var det ingen som tok det ille opp :)

Haha! Nå måtte jeg le, selv om det ikke er særlig snilt av meg.. Jeg er nok hissig av natur, men har ikke blitt noe verre.. Men er blitt mye surere enn jeg pleier å være. Begynner å bli lei av meg selv :-p tipper at når formen min blir bedre så vil humøret også stige :-)

Jeg også kan klikke for den minste ting om dagen. Stakkars mannen min får en del kjeft; men han er innmari tålmodig med meg ♡

Jeg er full av hormoner som gjør at jeg tåler veldig lite før jeg klikker! Og det går selvsagt værst utover min samboer. Han sier jeg hakker på han konstant :( men jeg klarer bare ikke å la være. Må virkelig prøve å skjerpe meg.

Back
Topp