Hormoner

Hoppedåsa

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Aaah. hormoner, hormoner. velkjente hormoner :P
jeg kan helt plutselig begynne å gråte. vet ikke av hva en gang. glad, trøtt. opplagt, sulten, mett... når som helst :P hvor som helst :P

flere?

Hehe.... Karusell seie du?? Her er humøret bra! Og gråting holder seg enn så lenge vekke! Men er lykkelig, sulten, uggen, uendelig trøtt og ømme pupper så det holde!
Akkurat ete TRE ostesmørbrød,og forsatt like sulten.. Blæh!

og nå begynnte jeg å grine av statoilreklamen :P

Sukk... her er det visst ikke min dag.. Jeg gikk opp av sofaen og desverre så spydde jeg rett på teppet :-/ og deretter mer i vasken.. blæh... første gang dette her for meg.. pleier som regel bare å være litt små kvalm..
Sukk.... fikk vasket, men tror kanskje best også å lufte den :-p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sukk... her er det visst ikke min dag.. Jeg gikk opp av sofaen og desverre så spydde jeg rett på teppet :-/ og deretter mer i vasken.. blæh... første gang dette her for meg.. pleier som regel bare å være litt små kvalm..
Sukk.... fikk vasket, men tror kanskje best også å lufte den :p

Uffa... god bedring! Kvalme er såå pyton!

Er helt fin form men det bare skjedde plutselig :-/ kanskje pga jordbær og kremfløta ble for mye :-p

Oh yes! Her er jeg lettrørt til vanlig, så her er det mer irritasjon og sinne som plutselig popper frem fra intet..
Utrooolig irriterende å være så hissig. Stakkars mannen, han lister seg rundt.. Dette MÅ forsvinne for jeg liker ikke meg selv når jeg er sånn. Tikkende bombe, watch out...;)

Bøøøh!

Back
Topp