Hormoner?

Bruker187cat

Forelsket i forumet
wæææææ!!!

Noen andre som er VELDIG lettirriterte for tiden? :P

Kom hjem fra jobb i kveld kl 22.30 - har denne helgen jobbet kveld fredag, lørdag og søndag (sliten)
pluss vi har hatt minsten (travel 2,5 årige datteren til samboeren her også)

Her er det rot, de har lekt med skitt og ikke ryddet opp etter seg (det rommet jeg ryddet og shinet like før helgen) våte håndkler og vaskekluter i dusjen (tydeligvis badet og ikke giddet å rydde opp etter seg) Pluss appelsinene mine var spist opp (og jeg MÅ ha min daglige dose appelsin) begynte nesten å grine :P

Fy søren så sint jeg ble!!! årh!!! følte jeg hadde grunn også da, men djises det kokte inni meg :P haha.

er det lov å skylde på hormonene eller! noen andre som er irritable for tiden? :P

Måtte bare få ut litt frustrasjon før sengetid... god natt :P

Er vel mange som sliter med hormonene, selv har jeg ikke pleid å ha sinnahormoner, men tutehormoner når jeg har vært gravid, lunta mi har nok alikevel vært kortere, men det tror jeg er fordi jeg blir så fort sliten.

Synes ellers du hadde god grun til å bli litt sint også da ;)

Jeg er en tikkende bombe! Men kjenner det godt selv, så jeg er rask med å unnskylde meg både til min kjære og til barna ;)

Jeg var så sint i forrige svangerskap at både jeg og min mann var traumatiserte i flere år etterpå! Jeg synes det går litt bedre denne gangen, men er redd det bare er jeg som synes det;)

masse hormoner i sving her også ja, men dersom noen kommer med kommentaren "det er nok hormonene som snakker" blir jeg dritforbanna!! for nei, det er JEG som snakker..:p

Ja, jeg overreagerer også veldig fort nå om dagen men det der du beskriver hadde jeg reagert på ( et veldig kjent bilde for meg ) unasett hormoner. Forstår ikke hvorfor mann ikke gidder å rydde litt. Han må ALDRI begynne å rydde når han kommer sent om kvelden. Ikke at han må de ellers men å vise litt respekt og gå gjennom det verste når vi er ute og jobber til nesten midnatt, det skulle virkelig ikke være så vanskelig. Aaaarrrgghh! Blir sint på dine vegne! Klem :-)

Føler jeg er litt mer små-irritert enn vanlig, får ihvertfall høre det av mannen her:P Men jeg føler det er overlevelig;)

ikke så veldig irritert enda, men kjente litt på det nå i dag når jeg var på butikken.. møtte mora til ei jeg har vært venninne (av og på venninne) siden vi var 7 år, og etter litt småsnakk spurte hun om vi hadde en liten en på vei, for det hadde dattra sagt :disgust og har ikke møtt den `venninna`siden julaften.... irrrh... tenkte å fortelle det til folk denne uka, men ser ut til at noen har spredd ryktet før meg :(

Er nok mye mer sint nå enn før ja.. Ekstra kranglete og kverulerende :) Men så lenge han skjønner at det er mye hormonene som snakker..så går det helt fint :D

Kjenner det en sjelden gang iblandt.. Føler for det meste at lunta nærmest er lengre enn normalt da jeg sliter mye med PMS når jeg ikke er gravid :)

Godt det ikke bare er meg som er så sinna :P
Spesielt på samboer! Blir ikke så fort sint på venner/kollegaer osv. men skal virkelig ikke mye til før han får ei rimelig god skyllebøtte!
Jeg er jo ikke syk, men sliten og småbekymra, går da ann å gjøre litt ekstra for meg da vel, eller i hvertfall rydde/vaske det som en ser må ryddes/vaskes!

Blæh!

Men men bedre i dag, vert å kjøpt meg nye appelsiner og koser meg i sofaen med tv, pledd og C-vitaminene :D hehe

Og forresten tror jeg han fikk litt dårlig samvittihet, for jeg skulle vist få en positiv overraskelse i kveld :) hihi

hehe, for å si det slik så ble jeg skikkelig irritert på samboeren i dag morges fordi JEG hadde glemt lommeboka mi! :p så jeg er noe unødvendig irritert på ham innimellom.. men noen ganger, som f.eks når han sier at jeg bruker graviditeten som «unnskyldning» fordi jeg er sliten, kjenner jeg at jeg blir irritert på ordentlig og ikke pga hormoner!! han kan ikke forstå at jeg liksom skal være sliten..... neeeh, rart det der! Burde jo ikke være sliten når kroppen min 24/7 jobber på spreng for å lage og bære fram et helt nytt liv....:p

ENIG!
Det er liksom ingen unnskyldning å være gravid, det er liksom så lett. Faktisk talt har disse mannfolka ingen peiling på hvordan det er og hvordan det er å ha en kropp som forandrer seg både innvendig og utvendig!
Men men skal ikke bare være negativ heller da, han er jo veldig snill også :) bare jeg som nesten litt "ufrivillig" er en smule sur ut kverulerende for tiden :p

Back
Topp