Bruker187cat
Forelsket i forumet
wæææææ!!!
Noen andre som er VELDIG lettirriterte for tiden?
Kom hjem fra jobb i kveld kl 22.30 - har denne helgen jobbet kveld fredag, lørdag og søndag (sliten)
pluss vi har hatt minsten (travel 2,5 årige datteren til samboeren her også)
Her er det rot, de har lekt med skitt og ikke ryddet opp etter seg (det rommet jeg ryddet og shinet like før helgen) våte håndkler og vaskekluter i dusjen (tydeligvis badet og ikke giddet å rydde opp etter seg) Pluss appelsinene mine var spist opp (og jeg MÅ ha min daglige dose appelsin) begynte nesten å grine
Fy søren så sint jeg ble!!! årh!!! følte jeg hadde grunn også da, men djises det kokte inni meg haha.
er det lov å skylde på hormonene eller! noen andre som er irritable for tiden?
Måtte bare få ut litt frustrasjon før sengetid... god natt
Noen andre som er VELDIG lettirriterte for tiden?
Kom hjem fra jobb i kveld kl 22.30 - har denne helgen jobbet kveld fredag, lørdag og søndag (sliten)
pluss vi har hatt minsten (travel 2,5 årige datteren til samboeren her også)
Her er det rot, de har lekt med skitt og ikke ryddet opp etter seg (det rommet jeg ryddet og shinet like før helgen) våte håndkler og vaskekluter i dusjen (tydeligvis badet og ikke giddet å rydde opp etter seg) Pluss appelsinene mine var spist opp (og jeg MÅ ha min daglige dose appelsin) begynte nesten å grine
Fy søren så sint jeg ble!!! årh!!! følte jeg hadde grunn også da, men djises det kokte inni meg haha.
er det lov å skylde på hormonene eller! noen andre som er irritable for tiden?
Måtte bare få ut litt frustrasjon før sengetid... god natt