Hormoner!

Ønskerbaby

September 2013<3
Jaja, de er nå hvertfall på plass, for nå er jeg steik forbanna! Vi skulle på butikken å handle, og jeg hadde skrevet opp salt chips og cola, for det er den eneste jeg klarer å holde nede.(knapt nok) da begynner mannen og dikkedere med at nei det skulle jeg hvertfall ikke spise.. Men hallo! Det er det eneste jeg får i meg! Så da ble det til at jeg bare gikk ut av butikken, og tror dere han kjøpte det?! NEI! Han får sove på gjesterommet i natt!

Eg forstår deg!
Kom heim etter 9,5 tima på jobb, og får servert kald ris og svinekotteleta... Eg lika ikkje svinekotteleta engang!! Endte med og springe ut i bilden og grine meg ferdig der... Fortsatt sint på han endå...

Føler med dere <3 Men dette er tredje svangerskapet mitt nå på 3 år så mannen vet akkurat hva har bør gjøre, men han vet enda ikke alltid hva han bør si hehehe

myyyye hormoner her også om dagen... tror mannen var letta for å reise på jobb 14 dager... haha :P

Jaja, de er nå hvertfall på plass, for nå er jeg steik forbanna! Vi skulle på butikken å handle, og jeg hadde skrevet opp salt chips og cola, for det er den eneste jeg klarer å holde nede.(knapt nok) da begynner mannen og dikkedere med at nei det skulle jeg hvertfall ikke spise.. Men hallo! Det er det eneste jeg får i meg! Så da ble det til at jeg bare gikk ut av butikken, og tror dere han kjøpte det?! NEI! Han får sove på gjesterommet i natt!
Hihi :) godt å se det er flere ;) hadde en lignende runde for et par dager siden som endte med at jeg satt på gulvet å gråt hysterisk fordi han ikke orka å kjøre til butikken å kjøpe snop :D klokka nærmet seg midtnatt :P

Hihi :) godt å se det er flere ;) hadde en lignende runde for et par dager siden som endte med at jeg satt på gulvet å gråt hysterisk fordi han ikke orka å kjøre til butikken å kjøpe snop :D klokka nærmet seg midtnatt :p

hihihih! ;) disse mannfolka må forstå at vi trenger litt omsorg å støtte akkurat nå!

Hehe stakkars gubben min, jeg var hormonell før graviditet, spes inder TR så han er vant til mine rare fyka:pen merker jeg leeeer av alt, alt er morsomt, og igjen kan det snu veldig fort! :p syntes det er morsomt å må le av meg selv av å til!!! Jeg er garantert verre enn dere! ;)

Har ikke hatt særlig sinneutbrudd ennå - sett bort ifra å smelle dørene igjen på kjøkkenskap når jeg så at mannen min ikke hadde ryddet på kjøkkenet slik han skulle.
Men på søndag opplevde jeg noe rart. Jeg sto opp og alt var normalt. Så gikk jeg inn på kjøkkenet for å lage frokost, og plutselig begynte jeg å gråte... Jeg gråt av og på i over 3 timer selv om eg ikke var trist. Kan være at det var kombinasjonen med røykeslutt som plaget meg litt ekstra, men var ikke sugen heller da. Når mannen sto opp prøvde jeg å oppføre meg normalt, men det gikk bare noen minutter før jeg hulka igjen, og han ante ikke hva han skulle gjøre stakkar.

Føler med dere <3 Men dette er tredje svangerskapet mitt nå på 3 år så mannen vet akkurat hva har bør gjøre, men han vet enda ikke alltid hva han bør si hehehe

Hehehe..... Kan komme noen glipper der ja.... ;)

Jeg klikka nesten på en dame på babyshop. Skulle senke sprinkelsenga, og så KNAKK tre av fire skruer som fester sengebunnen. Tok med meg skruene tilbake for å vise hva jeg trenger. Og så begynner gamla og late som hun ikke forstår hva jeg mener siden det ikke het skruer visstnok. Bah! :p Jeg pleier aldri å heve stemmen, men gjorde det nå.
Beklaget før jeg gikk da, er jo ikke hennes feil at jeg har mye å tenke på om dagen ;)

Ble ikke bedre av at han kom med noen duste kommentarer ang akkurat det samme no i ste! Han blir liggende på gjesterommet i 7 måneder til visst han ikke kutter ut å være frekk! Makan til møkkafyr altså! *har meget høy puls nå, å har mest lyst å denge han* :P

Ikke blitt cruella hormonella divil enda, dog tror jeg at jeg er noe hissigere enn vanlig :P

Back
Topp