HORMONER!!!!!!

En tråd i 'Februar 2013' startet av hensja, 29 Mai 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. hensja Glad i forumet VIP

Dette er mitt andre svangerskap, og forrige gang kjente jeg ingenting til hormoner, men denne gangen HERJER hormonene vilt i kroppen... Æææ!!!! Jeg kan blir så utrolig rasende, gråte for ingenting osv. Usannsynlig slitsomt! Flere som sliter med dette?

2. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Ja, fysj.. Stakkars samboeren min - jeg tror han angrer for at han gikk med på flere barn.. 

3. plutt Elsker forumet VIP

ja er vell hormonforstyrret ellers så er vell ikke noe bedre nå... jeg e skiftene i humøret ja... åå detta skal bli åtte lange mnd for gubben he he

4. mrs secret Blir kjent med forumet

jeg ble mye roligere i sist svangerskap,merker ikke så mye enda men det er tidlig.litt småsur & trøtt men det kan ha med at jeg har ei som er veldig mammadalt for tiden!

5. Tina pusen Gift med forumet

Hehe.

Husker når jeg gikk med tuppa, så begynte jeg å gråte av Simpson, da kan dere jo tenke dere hvordan jeg var ellers :P

Så håper jeg ikke blir såå følsom med neste mann asså.

Er jo egentlig litt slitsomt også, at man skal reagere på den minste ting.

Mannfolka er med på leken, da må de tåle steken :P hehe

6. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Tina pusen skrev:

Mannfolka er med på leken, da må de tåle steken :P hehe

Haha, jeg tror ikke min tenkte det her om dagen når jeg skjelte ham huden full for at han var litt gretten. 

Del denne siden