Hormoner!?!

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Jeg får så dårlig samvittighet! Kjenner at jeg tenner lettere på sinnapluggene mine. Lille søteste sønnen min på 3 år burde ikke få gjennomgå det! Elsker han jo høyere enn livet mitt! Jeg føler meg som en dårlig mamma! Jeg prøver så godt jeg kan og telle til 3 og prøve å roe meg ned.

Er det flere enn meg som har det sånn? Eller er jeg rett og slett en dårlig mor????

Jeg har det akkurat likt..
Kjempe kjedelig :( Lille jenta vær er 2,5 år. Og er skikkelig trassete i tillegg, så det hander jeg blir litt fort amper om dagen.
Prøver også å telle til tre, men hjelper ikke altid.
Vi får håpe hormonene roer seg litt etterhvert :)

Klem

uff... det er det samme her å. stakkars guttene mine, går halve dagen å sier unnskyld til de fordi mamma er så hissig.

vet virkelig ikke hvordan jeg skal roe meg ned der å da. uff... har enormt dårlig samvittighet når jeg legger meg om kveldene:(

Du er nok ikke alene om å ha det slik. Og du er ingen dårlig mor :) Det er i en kort periode, og det vil jo gå over etterhvert.

Jeg er selv veldig amper for tiden og reagerer ofte før jeg faktisk tenker meg om. Men det går mest utover mannen :) Litt pga. hormoner, men også litt pga. mannen hele tiden sier "jaja, det er normalt av deg å bli sur for det nå når du er gravid." Argh, bli jo sur siden har sier jeg er sur. Sist samtale gikk ut på at jeg "spiste som en hest". Jadda, si det til en hormonell kvinne som føler seg passe oppblåst fra før.  *sukk*

Æ merke at æ e litt ekstra hormonell for tia,men forsøke å hold d i sjakk :) Man e jo itj nå dårlig mor,sjøl om hormonan herje litt for tia,for d e jo itj sånn man e t "vanlig" :)
D går snart over vil æ tru, å da e vi like blid å snill som før

Du e ialefall ikkje ei dårlig mor!!!!

her og herje hormonene litt opp og ned.. og då går d ut øve dei stakkarane heima :( men d går vel snart øve? :p

Nei du er hvertfal IKKE alene. Her er det likedan. :( off, stakkars både mann og barn.

Back
Topp