hormoner

Emlas

Flørter med forumet
noen flere som har opplevd heilt syke ting pga hormoner.

her har jeg en tendens til å begynne å HYLGRINE etter sex.
har null kontroll. jeg må jo bare le av det mens jeg griner. men for å si det slikt så kommer ikke latteren så mye til syne
syns litt synd på sambo som blir litt i fra seg.
men husker jeg hadde det slikt et par ganger når jeg gikk gravid sist også. heldigvis er det ikke hver gang.

Griner ikke etter sex, men griner av alt mulig annet. Suuupersensitiv i tillegg til at jeg er veldig trøtt og sliten pga mangel på søvn. Så jeg tåler ikke mye om dagen... :P

kjenner tårene kommer lettere enn vanlig ellers også.
men når de kommer etter sexen har jeg NULL kontroll føler meg ikke trist i det hele tatt. kjenner ikke at tårene er på vei før hele ansiktet blir "vridd" og tårene renner.

Huff, stakkar... Er virkelig ikke så greit med disse hormonene altså...

Jeg er veldig følsom for tiden ja.. Blir lett sint, blir lett lei meg osv... 

I kveld føler jeg meg brått veldig feit, og har lyst til å slanke meg og se sexy ut! Og så kommer man til å tenke på, jeg kommer bare til å ese og ese og ese de neste mnd, uten noen som helst kontroll over det. Bah,, 
Helt ulogisk å få slankebasillen over seg da man er gravid :P 
Skal på fest om en uke, folk pynter seg og ser bra ut. Uansett hva jeg kler på meg, ser jeg ut som en kule nå :P 
Jeg syntes gravidmage er fint, men AKKURAT NÅ skulle jeg ønske jeg kunne være slank og sexy :P Og det til tross for at det er lenge siden jeg har kunnet brukt de ordene om meg selv,... 

Overfølsom til 1000 for tiden ja :P Teite teite hormoner hehe 

Jeppers der kommer jeg inn, syns litt synd på stakkars sambo som må holde ut med meg .. hi hi .. tenner på  alle plugga! og det kvikt! uff jaja, ver ikke så ille når jeg gikk med Kevin, men ingen svangerskap er visst like nei =) ! men trur mye av dette skyldes 4 begravelser på 1 mnd... litt vel mye, på så liten tid, og mye og tenke på selv da.. så ja, tror nok noe skyldes det og, men looover sambo og gjøre det godt igjen!! =) må vel finne på noe vel

Syns jeg hadde mer hormoner sist. Men kanskje for jeg var mer "bevisst" at jeg var gravid. Var jo da førstegangs å alt var veldig nytt å spennende. Denne gang har jeg det for travelt til å virkelig tenke over at jeg er gravid egentlig.. Har ikke så mye mage, ingen symptomer, har en gutt på halvannet som krever sitt, og jobb. Så jeg er gravid på kveldene når jeg slapper av etter en hektisk hverdag:-P

Cec* skrev:
Syns jeg hadde mer hormoner sist. Men kanskje for jeg var mer "bevisst" at jeg var gravid. Var jo da førstegangs å alt var veldig nytt å spennende. Denne gang har jeg det for travelt til å virkelig tenke over at jeg er gravid egentlig.. Har ikke så mye mage, ingen symptomer, har en gutt på halvannet som krever sitt, og jobb. Så jeg er gravid på kveldene når jeg slapper av etter en hektisk hverdag:-P

Føler det på samme måte.

Jeg hadde et fint utbrudd på et møte på jobben for litt over ei uke siden...

Jeg var egentlig sint og skulle liksom slå litt i bordet og få fram at jeg absolutt ikke syns det her var rettferdig. Jeg begynte å snakke og så kjente jeg bare at øyene ble blanke, stemmen begynte å sprekke og hele talen ble liksom litt mer sånn "Stakkars meg!" Fant ut at det var best å holde kjeft etter det.
 Vi var vel nærmere 30stk på møtet og langt ifra alle visste at jeg var gravid, så enten fant de det ut eller så tror de jeg er ustabil/dramaqueen :-P

Og så kjørte jeg hjem fra jobb og begynte å grine i bilen siden jeg nesten hadde grene på jobb, så havnet jeg bak de to tregeste bilene i historien og eksploderte i bilen.

Og ennå har jeg liksom litt den følelsen av fylleangt på jobb, uten å ha drukket en slurk alkohol :-P

forsaken skrev:
Jeg hadde et fint utbrudd på et møte på jobben for litt over ei uke siden...

Jeg var egentlig sint og skulle liksom slå litt i bordet og få fram at jeg absolutt ikke syns det her var rettferdig. Jeg begynte å snakke og så kjente jeg bare at øyene ble blanke, stemmen begynte å sprekke og hele talen ble liksom litt mer sånn "Stakkars meg!" Fant ut at det var best å holde kjeft etter det.
 Vi var vel nærmere 30stk på møtet og langt ifra alle visste at jeg var gravid, så enten fant de det ut eller så tror de jeg er ustabil/dramaqueen :-P

Og så kjørte jeg hjem fra jobb og begynte å grine i bilen siden jeg nesten hadde grene på jobb, så havnet jeg bak de to tregeste bilene i historien og eksploderte i bilen.

Og ennå har jeg liksom litt den følelsen av fylleangt på jobb, uten å ha drukket en slurk alkohol :-P

Hehehe, sorry altså, men nå fikk jeg meg en liten latter....
Kjenner meg igjen med at man tror man har kontroll og skal si noe seriøst også blir det grining av det, men skjønner at den er kjipern å dra på jobben foran så mange... hehe. MEN - vi har gyldig grunn, så du  får tenke på det :0)

Tenker ikke like mye over at jeg er gravid denne gangen, dagene går så fort. Men magen har blitt stor, mini sparker villt der inne og jeg er mer hormonell nå enn jeg noen gang har vært som gravid. Blir lett sint, men det verste er at jeg gråter for alt. Har ikke mye kontroll over tårene...

Back
Topp