Hormoner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

elskerbarn

Betatt av forumet
Ja det er noe drit, he he. Jeg har såååå kort lunte om dagen. Er det andre her inne som merker noe av de forferdelige hormonene? Tar lett til tårer og tenner på alle pluggene med en gang.. 
Jeg er veldig tålmodig, men ikke nå... Hva gjør dere med det?

Dette kan jeg skrive under på ja.... Har ikkje funnet ut hvordan jeg kan "skjerpe" meg desverre! Tar gjærne imot tips og rådemoticon  bare det ikke er at jeg skal ta meg sammen

Trooooo meg da er vi toFøler meg som ett TROLL til tider haha!! Må liksom unnskylde meg på jobb og hjemme! Pokkers hormoneremoticon

Hormoner her også ja!

Ikke lett med en liten gutt som synes det er såå morsomt å gjøre alt han ikke får lov til. Så må ta meg noen pauser om dagen for å telle til 10, så det ikke går ut over stakkars Oliver.

Dessverre er det typen som får høre det litt om kvelden, selv om han er verdens beste!

Fy søren det er jo helt håpløst.. Gjør alt jeg kan for at ikke mine kjære skal lide for hormonforstyrrelsen min, men det er nesten så jeg må bite meg i tunga innimellom.. Freser inni meg ofte.. Helt på tur innimellom. Noen ganger kjenner jeg at alle andre irriterer meg grensesløst, bare ved å være seg selv, og dette er ikke mitt vanlige jeg for å si det veldig forsiktig. Er vanligvis veldig tålmodig, og ser etter det aller beste i alle.. Gleder meg til å bli meg selv igjen jeg..

Back
Topp