hormoner

• Trådstarter Trådstarter mb
  • Opprettet Opprettet

mb

Gift med forumet
Nei nå håper jeg snart jeg kommer på lista over de januar mammaer som har fått. Nå bobler hormonene over hos meg og jeg synes synd på alle rundt meg. Barna får kjeft, mannen får kjeft og jeg som egentlig er så sprudlende til vanlig. Jeg har en tålmodighet som aldri tar slutt, egentlig selv om det er lenge siden jeg så den sist. Spiste middag hos mamma og pappa i dag. Så ble det diskutert noe så lite som en bok, men pappa var ikke enig med meg og jeg ble så sint at tårene strømmet og jeg måtte bare sette meg på toalettet en stund.[:)] Stakkars pappa var lei seg fordi han følte han hadde gitt meg en ekstra påkjenning som jeg ikke burde ha når jeg er gravid. I det heletatt ble det gangske pinlig for min del[8|] Men etter en liten stund klarte jeg å innse at dette er hormonene som prater og gikk ut til de andre. [:)] En overhormonell krutt tønne det er det jeg er blitt forvandlet til i dette svangerskapet[8|]

Kunne ikke sagt det bedre selv

Er kjempe fint å høre at det er fler!!![:D]
Føler meg riktig dum om dagen,glefser og biter ifra...[8|]
Så kjekt om det snart er overstått.

her får hormonene god hjelp, da..

Mannen min reiser til Bergen for å jobbe i uka (jeg venter på å føde på Stord)
og når han ringer og jeg tror han endelig er trygt hjemme så forteller han at han har klart å fylle diesel på bilen (skulle vert bensin, ja) og sliter litt med å komme seg til nermeste bensinstasjon (som så viser seg å være ubemannet..

*sukk*[:(]

Føler meg ganske så lik ja. Har ikke kjeftet så mye i det siste egentlig, men blir fortere sint dersom jeg er sliten.
Men gråter lett da, og jeg som hater (!!!) å gråte. Kan godt få tårer i øynene av å se en actionfilm, da blir jeg helt komisk rar fordi jeg skal se på alt annet enn filmen [:D]. Må jo blunke vekk tårene så de ikke renner nedover kinnet. Og dersom datteren min er trist over et eller annet og kommer med tårer i øynene, må jeg svelge hundre ganger før jeg greier å si noe. Ble veldig sentimental etter forrige svangerskap, og det ga seg aldri helt. Nå bare bygger det seg på igjen, og etter en fødsel har jeg en tendens til å gråte enda lettere!!! [:(] [:(]. Lurer på hvordan jeg blir etter fødselen. Ser for meg at jeg sitter og gråter hele tiden, også når slektninger/familie kommer på besøk..

Kjenner meg igjen (he he) [:D]. Det er godt vi er flere som er overhormonelle [:D][:D].

Jeg er og lei av venting, hormoner og kiloene... Men jeg begynner å bli redd for at jeg ikke klarer dette jeg. Att det blir for mye for meg med 3 barn. Har sluttet å glede meg[&o]

Har så mange tunge tanker.

Ikke tenk slik vennen. Dette klarer du sikkert helt fint. Skjønner at du er sliten for det er ikke morro med alle plagene og magen som stadig er i veien, men tenk på det positive. Du får et nydelig lite menneske snart, som vil elske deg over alt i verden.
Klem

ORIGINAL: silke

Jeg er og lei av venting, hormoner og kiloene... Men jeg begynner å bli redd for at jeg ikke klarer dette jeg. Att det blir for mye for meg med 3 barn. Har sluttet å glede meg[&o]

Har så mange tunge tanker.

må si jeg har tenkt tanken på at tre blir for mye for meg også. Men da får vi se det sånn at nå er vi ekstra slitne etter ni måneder der et annet liv har sugd all energi ut av oss. Når barnet er ute og kiloene borte tror jeg både du og jeg kommer til å klare dette kjempe bra.
Stooor klem [;)]

Back
Topp