turteldue Forumet er livet VIP 24 Mai 2010 #1 når det gjelder fotballkamper, hvor dommeren er DRIT ELENDIG... så vil jeg si nja... hormoner? sitter å griner og kjefter og ler om hverandre... håper nff tar til fornuft og sjekker dommerstanden sin om de fungerern.. DRITT DOMMER..
når det gjelder fotballkamper, hvor dommeren er DRIT ELENDIG... så vil jeg si nja... hormoner? sitter å griner og kjefter og ler om hverandre... håper nff tar til fornuft og sjekker dommerstanden sin om de fungerern.. DRITT DOMMER..
S Silje1982 Forumet er livet 24 Mai 2010 #2 Haha.... Ja hvis du sitter å griner så er du veldig hormonell:):) Men sånn er det bare:) Hormoner kommer det til å være massevis av i flere måneder:) Når det kommer til fotball skal jeg snart se vikingkamp:) Og jeg håper virkelig ikke at jeg begynner å grine:) Men vet aldri:) Hehe....
Haha.... Ja hvis du sitter å griner så er du veldig hormonell:):) Men sånn er det bare:) Hormoner kommer det til å være massevis av i flere måneder:) Når det kommer til fotball skal jeg snart se vikingkamp:) Og jeg håper virkelig ikke at jeg begynner å grine:) Men vet aldri:) Hehe....
turteldue Forumet er livet VIP 24 Mai 2010 #3 i know.. disse er her for å bli.. illsin, ler, og griner... nøtteskall