Hormoner

AS

Glad i forumet
I dag er det ikke min dag... herregud...ser rot overalt, og jeg som syns det nesten var ryddig her i går![8D] Glad jeg er hjemme aleine... for nå har jeg stort behov for å sette på plass alle rotete familiemedlemmer! Og det er samtaler som aldri ender bra![:-] Hvorfor kan man ikke bare rydde litt etterhvert istedenfor å vente til noen andre tar det eller at alt flyter! Er det bare jeg som ser rotet eller? Skjønner ikke at mann og barn orker å ha det sånn rundt seg!

Akkurat slik er det her også! Bortsett fra at barnet er bare 18 mnd, så han er det ikke noe vits i å kjefte på. Sambo har dratt på vedhugging, etter først å ha invitert sine foreldre på middag. Så nå sitter jeg altså her med et hus som ser bombet ut, en liten gutt som absolutt ikke vil la sin mor rydde, og svigerforeldre som kommer på middag. Uff! Og det etter en natt hvor jeg ikke har sovet fordi bekkenet gjør så vondt. Trodde jeg skulle eksplodere over samboers tankeløshet, men fant ut at det var like greit å få ham ut av huset.

Back
Topp