Hormoner ute av kontroll!!

lihhhnn

Elsker forumet
Jeg griner av ingenting. Så en film på Facebook om x-faktor uk, der Simon trykket på gullknappen. Tårene trillet å jeg ble så glad på deres vegne. Igår så jeg en dø krabbe i fjøra, å tårene trillet.

Så verdens tristeste film her en kveld med tittelen "if i stay". Trenger vel ikke å fortelle hvordan det gikk!

Andre så har det sånn? Tar tydeligvis lett til tårene i dette svangerskapet!

Jeg er også ekstremt hormonell!
Blir trist for ingenting og tårene triller, men jeg plages egentlig mest med at jeg er så vanvittig SINT! Tenner på alle pluggene for absolutt ingenting, og det er utrolig slitsomt..

Jeg er også veldig irritabel og sint, og det begynner å bli tungt. Har ikke vært spesielt trist eller noe, bare veldig sint.
Håper det går over etterhvert:happy:

Jeg blir til vanlig veldig lett rørt av alt mulig, og når jeg er sliten kan jeg bli veldig irritabel. Har ikke merket noen endring så langt. :p

Prøver hardt å unngå sånn der filmer som gir meg mulighet til å grine som en gal! Men kan jo sippe bare av en reklame eller noe sambo sier. Feks på lørdag så får jeg plutselig melding om at han elsker meg å at jeg må passe på de to englene våre ❤️ da ble jeg jo helt emo!

Jeg har egentlig bare vært veldig glad hele tiden siste dagene. Nesten på kanten til å være litt for glad :P Men i dag har jeg blitt mer sliten enn tidligere og merker at lunta også blir kortere når jeg er så trøtt!

Back
Topp