Hormoner ut av ein annen verden

Tellerdagertilnurk

Flørter med forumet
*MIA*
Er så gale at eg blir sint for den minste lille ting , griner av barnetv og flyr i flindt vertfall 4 ganger daglig !! Håper virkelig dette roer seg snart med tante på dei rundt meg, eller har det ein sammenheng med at eg har vert KONSTANT kvalm i 4 uker ??

Råd og tips taes i mot med åpne armer og eit stort smil :-)

Trur den einaste råda eg har er å va flink te å ta vare på deg selv, blir bare værre hvis man er utslitt og har lite søvn. Var slik med meg. Men har ingen kur for å kurer helt :) Så litt må de nærmeste tåle ;) Og ja kvalmen har en stor sammenheng :)

Begynte å gråte på jobb i dag :( Hehe.. Blir lett lei for tiden merker jeg og da er det ikke greit når ei drittkjerring på jobb oppfører seg mer kjipt enn vanlig. Heldigvis ingen som så det, greit med eget kontor :)

Merker det jeg også, gråt på jobb i går pga noe fillergreier. Gråt litt i dag fordi jeg tenkte på løvenes konge og hvor trist den filmen er.. Er heldigvis ikke så sint, men blir fort trist og lei :)

Her også er det sipping på høyt nivå. Satt i bilen på vei hjem isted og begynte plutselig å hylgrine med tårer som spratt alle veier. Heldigvis er jeg alene i bilen tenkte jeg helt til jeg var nesten hjemme og måtte kjøre sånn sakte forbi en møtende bil som hadde stoppet for meg pga trang vei, og der inne sitter naboen som jeg ikke har snakket med på flere uker og vinker febrilsk til meg... :rolleyes:

Back
Topp